کتاب صوتی «مرغ سحر»، روایت زندگی و خاطرات شهید مدافع حرم، صادق عدالت اکبری» در تبریز در مراحل پایانی تولید است.
کد خبر: ۷۵۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 09 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، کتاب صوتی «مرغ سحر» به همت بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی و با همکاری ۴۰ گوینده در ماه مبارک رمضان ضبط و تدوین شده و تهیه‌کننده و کارگردان آن مهدی لطفی‌آزاد است.

عزیز جوان پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، نیز در این باره گفت: آئین رونمایی کتاب صوتی مرغ سحر با حضور خانواده شهید صادق عدالت اکبری و سایر خانواده‌های هدای مدافعان حرم آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه ۲۲ خرداد در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌شود.

شهید صادق عدالت اکبری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و شانزدهمین شهید مدافع حرم از آذربایجان‌شرقی است که به‌صورت داوطلبانه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم کشور سوریه شد و چهارم اردیبهشت سال ۹۵ در جنوب غرب حلب به دست گروهک تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

صادق فرزند رضا در سال ۱۳۶۷ متولد شد؛ وی دوره تحصیلاتش را تا سوم راهنمایی با موفقیت سپری نمود و دوران دبیرستان را در دبیرستان مکتب الحسین سپاه گذرانید و در سال ۱۳۸۲ به پایان رساند.

شهید صادق عدالت اکبری در فتنه ۱۳۸۸ مجروح و جانباز انقلاب شد و در سال ۱۳۸۹ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در سال ۱۳۹۱ ازدواج نمود و وارد دانشگاه شد؛ وی تحصیلات دانشگاهی را تا کارشناسی ادامه داد و در کنکور ارشد ثبت نام کرد، ولی پرواز عاشقانه مهلت امتحان نداد و به سوی حق شتافت.

صادق در سال ۱۳۹۴ به سوریه رفت و جز مدافعان حرم شد که بعد از یک سال جنگیدن علیه تروریست‌های وهابی، همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) در محور عزیزه ی حلب در عمق خاک جبهه النصره منطقه دلامه به فیض شهادت رسید؛ روحش شاد و یادش گرامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار