مسابقات شطرنج کشور، جام شهدای مدافع حرم جایزان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۷۵۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 09 June 2019

مسابقات شطرنج کشوری ویژه رتینگ داران زیر ۱۷۵٠ و بدون رتینگ، از روز ۱۵ تا ۱۸ خردادماه در ۹ دور و با حضور بیش از ۱۶٠ شرکت کننده در جایزان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها در رده‌بندی کلی میلاد شیرازی از شیراز، مهران حسین‌زاده از ارومیه و پرویز دشتی‌نژاد از بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند و داوود اللّه‌وردی از تهران، مهدی مهاجری از شیراز و سعید ملک زاده از کرج در رده‌های چهارم تا ششم جای گرفتند.

همچنین در رده‌بندی منطقه جایزان، سیدصالح هاشمی از جایزان، صفر مرادی لرکی از جولکی و مهدی قنواتی از جایزان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین فاضل ویسی نژاد از بهبهان عنوان نفر اول بدون رتینگ، علیرضاسلیمانی مقدم از اهواز عنوان نفر اول زیر ۱۴٠٠، فاطمه برقول از آبادان عنوان نفر اول زیر ۱۵٠٠ و پارسا دهقانی از بوشهر عنوان نفر اول زیر ۱۶٠٠ را به خود اختصاص دادند.

محمدرضا رودباری از شیراز عنوان نفر اول بالای ۵٠ سال، محمدپوریا محمودی از اهواز عنوان نفرات برتر زیر ۸ سال، عرشیا محمدیان از اصفهان عنوان نفرات برتر زیر ۱٠ سال و علی کوه پیما از فارس و اوریا شکیبایی یکتا از اهواز عنوان نفرات برتر زیر ۱۲ سال، محمد هاشمی از بوشهر و ابوالفضل درگاهی از اهواز عنوان نفرات برتر زیر ۱۴ سال و زهرا پروین از اهواز و نرگس درآمد از آبادان عنوان نفرات برتر بانوان را به دست آوردند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شطرنج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار