معاون جهاد کشاورزی خوزستان ابراز امیدواری کرد:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه سال جاری شاخص مکانیزاسیون افزایش می‌یابد، گفت: سال 97 شاخص‌های مکانیزاسیون کشاورزی ارتقاء و ضریب مکانیزاسیون کشاورزی 0.15 اسب بخار در هکتار اضافه شد و امیدواریم شاخص مکانیزاسیون استان از 2.03 به 2.18 اسب بخار در هکتار برسد.
کد خبر: ۷۵۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 09 June 2019

محمد قاسمی نژاد اظهار کرد: در سال جاری یک هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال تسهیلات در قالب خط اعتباری شماره ۷ به مکانیزاسیون کشاورزی استان تخصیص و با توجه به میانگین جذب ۵ ساله شهرستان‌ها توزیع تسهیلات انجام شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در سال جاری با آورده‌های کشاورزان و جذب تسهیلات یک هزار و ۱۸۸ میلیارد ریالی حدود یک هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی صورت گیرد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه این تسهیلات با کارمزد ۱۵ درصد در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: با افزایش کمی و کیفی محصولات و درآمد کشاورزان، تقاضا برای مکانیزاسیون افزایش و تسهیلات مربوط به خط اعتباری شماره ۷ به طور کامل جذب خواهد شد.

قاسمی نژاد عنوان کرد: در سال ۹۷ با آورده کشاورزان و جذب تسهیلات ۸۷۱ میلیارد ریالی، حدود یک هزار و ۸۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش مکانیزاسیون کشاورزی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه سال جاری شاخص مکانیزاسیون افزایش مییابد، ادامه داد: سال 97 شاخص‌های مکانیزاسیون کشاورزی ارتقاء و ضریب مکانیزاسیون کشاورزی 0.15 اسب بخار در هکتار اضافه شد و امیدواریم شاخص مکانیزاسیون استان از 2.03 به 2.18 اسب بخاردر هکتار برسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار