معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه کلیه امتحانات دانش‌آموزان متوسطه دوره اول امروز به اتمام رسید، گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز تا 25 خردادماه به پایان می‌رسد و نتایج امتحانات نهایی نیز حداکثر یک هفته بعد از برگزاری آخرین امتحان یعنی تا پایان خردادماه اعلام می‌شود.
کد خبر: ۷۵۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 04 June 2019

محمدرضا کرم‌نیا اظهار کرد: امتحانات مقطع ابتدایی به اتمام رسیده است. کلیه امتحانات دانش‌آموزان متوسطه دوره اول یعنی پایه هفتم، هشتم و نهم امروز به اتمام رسید. امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز تا 25 خردادماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: نتایج امتحانات متوسطه دوره اول حداکثر تا 25 خردادماه اعلام می‌شود. نتایج امتحانات نهایی نیز حداکثر یک هفته بعد از برگزاری آخرین امتحان یعنی تا پایان خردادماه اعلام می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال به دلیل درگیر بودن تعداد زیادی از دانش‌آموزان استان در مساله سیل، شیوه برگزاری امتحانات تا حدودی متفاوت است. در آموزش و پرورش خوزستان ما 14 منطقه درگیر سیل داشتیم.

کرم‌نیا ادامه داد: با توجه به این مشکلات در نهایت اضافه بر امتحانات خرداد و شهریور، در یک نوبت دیگر در تیر یا مرداد برای دانش‌آموزان فرصت شرکت در امتحان در نظر گرفته شده است که این امتحانات از 17 تیرماه آغاز می‌شوند و تا 6 مردادماه ادامه دارند.

وی افزود: دانش‌آموزانی که در درسی نمره قبولی کسب نکرده‌اند یا در جلسه امتحان غیبت داشته‌اند می‌توانند در تیر یا مرداد بار دیگر در جلسه امتحان شرکت کنند. این امکان از سوی وزارت آموزش و پروش برای سه استان گلستان، لرستان و خوزستان در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: این فرصت در اختیار دانش‌آموز گذاشته شده است؛ تصمیم اینکه در کدام زمان در جلسه امتحان شرکت کنند بر عهده دانش‌آموزان گذاشته شده است.

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: امتحانات نهایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار