سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز بر اجرای برنامه های ویژه بانوان تاکید کرد.
کد خبر: ۷۵۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 03 June 2019

موسی شاعری در حاشیه آیین رونمایی از محصولات موسسه فرهنگی هنری آب و آیینه در پاسخ به سوالات خبرنگاران در زمینه پارک های بانوان اظهار کرد: احداث پارک های بانوان شهرداری می توانست با جانمایی و طراحی بهتری انجام شود.

سرپرست شهرداری اهواز ادامه داد: سیاست ما این است که شهرداری رویکردی اجتماع محور داشته باشد و در این رویکرد بانوان با دارا بودن نقش اساسی در توسعه اجتماعی، جایگاه ویژه ای دارند.

شهردار منتخب اهواز وعده داد: قصد داریم با توسعه امور بانوان فعلی شهرداری و تبدیل آن به مجموعه تخصصی تر جلسات و برنامه ریزی هایی را با حضور نخبگان  ترتیب داده و برنامه های  اختصاصی بانوان را در حوزه های مختلف زیرساختی، توانمندسازی، کاهش آسیب های اجتماعی و... با سازماندهی سمن های فعال در حوزه بانوان، انجام دهیم.

وی تاکید کرد: باید امور را به دست مردم بسپاریم و دولت و شهرداری ها نقش نظارتی داشته باشند.

شاعری با اشاره به ضرورت توسعه متوازن در محلات مختلف شهر بیان کرد: باید به همه بخش ها بویژه محلات کم برخوردار توجه کنیم و تمرکزی بر روی یک نقطه نداریم.

سرپرست شهرداری اهواز در پایان گفت: قطعاً مشکلات بسیار است و ما ادعایی برای حل تمام آنها نداریم. در حال حاضر مشغول ارزیابی سیستم هستیم، امیدواریم با اصلاح فرآیندها و ساختارها با یک سازماندهی جدید حرکت خود را آغاز کرده و گامهای موثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار