مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان غربی گفت:یک چهارم ظرفیت سالن ۶۰۰۰نفری غدیر برای تماشای بازیهای لیگ جهانی والیبال توسط بانوان در ارومیه در نظر گرفته شده است‌.
کد خبر: ۷۵۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 03 June 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی پریسا علیلو دیروز ضمن بازدید از روند آماده سازی سالن مسابقات و نحوه حضور بانوان در این مسابقات، گفت:خوشبختانه تلاش تمامی اعضاء ستاد برگزاری مسابقات در حد بسیار خوب در حال انجام و رو به رشد و نهایی شدن است و امیدواریم میزبان خوب و شایسته ای برای این بازی ها در ارومیه باشیم .
 
مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان غربی همکاری تمام اعضای ستاد و دستگاههای اجرائی را برای حضور ارزشمند بانوان در مسابقات لیگ ملتهای والیبال مثبت ارزیابی نمود و بیان کرد:تا به امروز 14جلسه تخصصی کمیته بانوان مسابقات برای نحوه حضور بانوان در مسابقات انجام شده است و تمام موارد جز به جز بررسی و جمع بندی شده است تا حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای بازیها بدون هیچ مشکل و بصورت مطلوب انجام شود.
 
وی از دیدگاه مثبت امام جمعه ارومیه در راستای حضور بانوان برای تماشای مسابقات والیبال لیگ ملتهای والیبال تشکر کرد و گفت:بدون شک نگاه مثبت امام جمعه ارومیه و تاکید برای برگزاری بدون نقض این رویداد مهم ورزشی در استان و همچنین با حمایت و پیگیری های مجدانه استاندار، هیچ مشکلی بابت ورود بانوان به ورزشگاه برای این مسابقات نداریم و  حد ود یک چهارم ظرفیت سالن برای بانوان در نظر گرفته شده است. 
 
وی ادامه داد: تمام امکانات رفاهی و خدماتی و مسیرهای ورودی و خروجی بانوان به تفکیک و با حفظ تمام جوانب آماده سازی شده است و از بیستم خرداد بلیت فروشی برای تماشای مسابقات بصورت اینترنتی انجام خواهد گرفت .
 
علیلو افزود: تنها مقداری کارهای عقب افتاده در زمینه آسفالت ریزی مسیر بانوان،علامت گذاری مسیر،گل کاری محوطه حضور بانوان،لایروبی رودخانه،اصلاح پل مسیری ورودی بانوان به استادیوم ونصب اِلمان در محل ورودی بانوان به استادیوم ونصب بنر قهرمانان ورزشی بانوان استان باقی مانده که این نواقصات ظرف یک هفته آینده تکمیل می شود.
 
به گزارش ایسنا؛ هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.
در هفته چهارم این رقابت ها نیز اردبیل از 31 خرداد تا دوم تیر ماه امسال از تیم های ملی والیبال ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا پذیرایی خواهد کرد.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار