کد خبر: ۷۵۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱ 03 June 2019
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مجلس با بیان اینکه برای خدمت به مردم زمان و مکان معنا ندارد گفت: مشکلاتی در حوزه چاروسا به خصوص جاده برفکوه و جاده دهدشت به قلعه رئیسی وجود دارد و در حال پیگیری است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، امروز نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با دعوت جمعی از بزرگان و ریش سفیدان چاروسا نشستی در مسجد امام سجاد(ع) با حضور نماینده، امام جمعه و شورای اسلامی، شهردار و جمع زیادی از بزرگان این منطقه برگزار شد.
عدل هاشمی پور در این نشست با تقدیر از برگزارکنندگان این نشست بیان کرد: روزی برای کار کردن در این شهرستان به سیاست ورود کردم و با خودم عهد بستم تنها برای مردم کار کنم و اگر نخواستند با توجه به سابقه که دارد برای این مردم باز کار می‌کنم همانطور که قبل از نمایندگی هم تمام تلاشم را برای مردم انجام دادم.
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز تمام توانم را برای پیشرفت این شهرستان بکار می‌بندم به نحوی که امروز جای تعجب نیست که وسایل حمل نقل شرکت نفت در رودریش و آجم در حال کار هستند آیا آنجا چاه نفت وجود دارد و امروز وسایل نقلیه شرکت نفت از امیدیه و آقاجاری به سمت روستاهای دور افتاده حرکت می کنند.
وی با بیان اینکه افتخار کار برای مردم دارم افزود: به کلی کار ندارم چه می گویند و چه خواهند گفت و کار ندارم که در سبد چیزی باشد یا نباشد تنها به کار کردن افتخار می کنم و افتخارم این است که شعار ثلاث و بویراحمد را شکستم و امروز حتی لکه اینکه بخش مرکزی را رها کردید می دهند اما امروز چهار طرح بزرگ نیروگاه، پتروشیمی و جاده پاتاوه دهدشت قعال هستند و اعلام کردم بگذاریم به مناطق محروم برویم و آنها را از بن بست در بیاوریم.
هاشمی خطاب به امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: تمامی خطبه های شما را مشاهده و مطالعه می کنم و دغدغه ایشان را می شناسم و استفاده می کنم و به حضورشان به عنوان یک نیروی ارزشی در این منطقه محروم افتخار می کنم و بسیاری باید از این چنین مسئوولین استقبال کنند چرا که دغدغه مردم را اولویت قرار می دهند.
نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مسائل روز سیاسی کشور اشاره و تاکید کرد: کسانی که اعلام کردند که ناوگان جنگی آنها پهلو گرفته است اما امروز اعلام می کنند حاضر به مذاکره هستند و همچنین افرادی که اعلام می کردند چرا سپاه می خواهد در سوریه، عراق، یمن و فلسطین می جنگندند و کمک می کنند امروز اطلاع پیدا کردند که اگر ما در سوریه می جنگیدیم برای حفاظت و امنیت خودمان بود.
وی گفت: مطمئن باشید اگر سپاه و مقاومت نبود امروز شاهد داعش و تکفیری ها در کشور بودیم و امروز دشمنان داخلی و افراد جاهل در کشور به این حرف ها دامن می زدند متوجه شدند و بیانات رهبر معظم انقلاب را به خوبی درک کردند و باید این را کاملا بدانیم که این انقلاب اتصالش به خدا است و چون اتصالش به خدا است موفق خواهد بود و مطمئن باشید انقلابی که سکاندار آن رهبری دلسوز، انقلابی، مومن و شجاع خواهد بود سربلند و موفق خواهد بود.
هاشمی به مهمترین پروژه امروز منطقه اشاره و یادآور شد: هر پروژه از ابتدا تخریب ها و خرابی ها دارد که تلاش شد و با کار بزرگی که آن انتخاب یک پیمانکار بزرگ بود را در اولویت قرار دادیم تا این مشکل برطرف و قسمت های از آن تکمیل و در ادامه مطئمن باشید بقیه کار هم به پایان خواهد رسید و با تلاش های که صورت گرفته بیش از ده هزار کنتر رایگان و هم اکنون هم در تلاشیم تا تعدادی بخاری رایگان هم از خیرین بگیریم و به مردم کم بضاعت تحویل دهیم.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه به مشکلات درمانی اشاره و تصریح کرد: مشکلات درمانی را پیگیری خواهم کرد اما مجوز راه اندازی آرژانس هوایی را گرفتم چرا که به عنوان یک نیاز اساسی منطقه محسوب می شود و واقعا برای خودم جای نگرانی بود که حوزه انتخابیه من با این حجمه که نصف کل استان می باشد از آرژانس هوایی بی بهره باشد که مجوز آن صادر شد.
وی با بیان اینکه می شد در گذشته بهتر کار کرد اما متاسفانه حاشیه ها نگذاشته بیان کرد: اگر انسان باشیم باید برویم و مناطق رودریش و امامزاده میرسالار ببینیم و مشکلات آنها را مشاهد کنیم اما آیا نمی شد در هر دوره یک کار بزرگ کرد تا امروز حداقل هر دوره یک کار و ده کار بزرگ امروز در این مناطق انجام می گرفت و آیا کاری که امروز برای گازرسانی به این مناطق انجام گرفت که هزینه بالغ بر 100میلیارد تومان شده آیا نمی شد قبلا با کمترین هزینه انجام داد مگر در گذشته همین لوله گاز از کنار دهدشت عبور نمی کرد.
هاشمی تاکید کرد: آیا فکر کردیم مردم رودریش چه گناهی داشتند که جاده ارتباطی درست نداشتند و مجبور بودند 160کیلومتر دور بزنند تا به مناطق گرمسیری خود بیایند اما امروز وسایل نقلیه روی آن گذاشتم و در حال کار می باشند بعد باید من منتظر دولت باشم تا ببینم کی به فکر این منطقه میافتد و کاری کند بعد جالب است که یک عده داد می زنند که خدمات دولت تدبیر و امید را مصادره می کند، پس برادر بزرگوار اگر من تلاش نمی کنم، اگر در کمیسیون داد نمی زنم، اگر من نروم پیش زنگنه التماس می کنم می گویم یک دستگاه به من بده تو اینها را می آوری تو که اصلا خبر نداری رودریش کجاست.
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده در مجلس ادامه داد: آیا اگر من داد و التماس نکنم که 10هزار کنتور مجانی و رایگان به من بده تو نامه نوشتی برای کنتور رایگان پس بیا اعلام کن که کدام نامه را نوشتی برای کنتور مجانی؛ چرا نمیای اعلام کنی برای جاده برفکوه، رودریش و لیراب چه نامه و کاری انجام دادی از آن سر دنیا آمدی در استان من تا دیروز درب اتاق من بودی و برای دلهران و آبدانان تلاش می کردی در کار دولت دخالت می کردی حالا به من می گوید در کار دولت دخالت نکن.
هاشمی پور یادآور شد: وقتی از روی دلسوزی می خواهم کار برای مردم انجام دهم شروع به حاشیه سازی می کنید پس اشکال ندارد تو شروع کن به کار کردن و برای مردم تلاش کن تا من هم بروم دنبال قانون گذاریم پس اگر به این صورت است پل تنگ چویل، سردو، علمک و لوله به من چه ربطی دارد پس وظیفه من قانون گذاری است چشم اما آیا تو این کارها را انجام می دهید.
نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه دنیا امروز دنیای ارتباطات است ارتباط پیدا می کنم تا کاری برای مردم صورت بگیرد در یک ساختمان در یاسوج درب استانداری پلمپ کردید و کسی نیست حتی یک حرف بزند و شبانه روزی جلسه می گذارند اگر راست می گوید بیاید بین مردم ببینید مردم چه مشکلاتی دارند، کدام استاندار رفته رودریش پس اگر می خواهید نماینده دخالت نکند بیاید بین مردم ما عمل می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: آیا حق است ورزشگاه یک شهری این مقدار طول بکشد و یک بار مدیرکل ورزش و جوانان نیاید مشکلات این جوانان را مشاهده کند؛ ای خدا تو شاهد بودی که لوله آب آن را از سمنان آوردم پس تو می روی دنبال این کارها، من رفتم پیش وزیر برای این ورزشگاه تو هم اعلام کن فلان کار را برای این ورزشگاه انجام دادم آقایان که دوست دارد شبانه روزی به دنبال کار و در کوهستان ها و دشت باشد.
هاشمی با بیان اینکه وقتی می بینم که شما نسبت به مردم کوتاهی انجام می دهید مجبورم تلاش کنم افزود: مشکلات بانک ملی، آرژانس هوایی، گازرسانی به روستاها را پیگیری خواهم کرد و مردم روستاهای اطراف چاروسا و دیشموک به صورت کامل گازرسانی خواهند شد.
هاشمی خواستار تامین روشنایی معابر سطح شهر توسط اداره برق شد و در ادامه در خصوص شایعه قیر شهرداری ها شهرستان هم  تبیین کرد: ببینید چطور می خواهند افراد را خراب کنند کار من در کمیسیون انرژی است و کارم با وزیر نفت، نیرو و سازمان انرژی اتمی است و مقدمه را فراهم کردم برای من و آقای تاجگردون و زارع برای تامین قیر رایگان و از وزیر خواستیم کمک کند که آقای زنگنه اعلام کرد به شرط اینکه به دیگر نمایندگان و شهرها اعلام نکیند و من از روی صداقت خودم سکوت کردم اما یک مرتبه مشاهده کردم تا مصاحبه روی مصاحبه شروع شد که نماینده ما از قیر اطلاع ندارد و مطمئن باشید از اینکه موفق نمی شویم همین است که ذره کارهایمان بوی خدای ندارد جالب است ردیف برای شهر تاریخی دهدشت می گیریم بعد برای اینکه مدیرکل من را خراب کند اعلام می کند با پیگیری فلانی تعجب می کنم مگر قبلا همین افراد نبودند چرا کار نمی کردند.
نماینده شهرستان کهگیلویه بیان کرد: جای تعجب است حوزه انتخابیه من نصف استان کهگیلویه و بویراحمد است یک صبح تا ظهر می شود حوزه بقیه دوستان را می شود بازدید کرد اما حوزه من بیش از چهارده روز تلاش کردم تا بازدید کنم اما باز سوق ماند اما برای اینکه همدیگر خراب کنیم سریع اعلام می کنیم که فلان مسئول من کار تو را انجام داد اما من اعلام می کنم قدردان کسانی هستم که برای حوزه انتخابیه ام کار و تلاش می‌کنند.
وی اظهار داشت: مشکلاتی در حوزه چاروسا به خصوص جاده برفکوه و جاده دهدشت به قلعه رئیسی است که جاده برفکوه با رایزنی که با پیمانکار داشتم امیدواریم در آینده نزدیک شروع بکار شود در زمینه جاده دهدشت به قلعه رئیسی مدیرکل حمل و نقل قول مساعد برای تکمیل روکش دادند.
هاشمی در زمینه ورزشگاه قلعه رئیسی با ابراز نگرانی از این پروژه گفت: اتمام حجت با علوی می کنم چرا این پروژه این مقدار طول می کشد چرا به فکر جوانان این منطقه نیسی؟ چرا تنها شهر استان این شهر باشد که ورزشگاه ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار