شهردار منتخب اهواز:
سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز در اولین دیدار مردمی خود به منطقه عین دو رفت و از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان و ساکنین منطقه قرار گرفت
کد خبر: ۷۵۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 02 June 2019
سرپرست شهرداری اهواز در این دیدار که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون حمل و نقل ترافیک ،معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیر ومعاونین شهرداری منطقه  شش و اهالی ولایتمدارکوی عین دو انجام شد با تاکید براینکه اولین دیدار مردمی خود را از منطقه عین دو آغاز کرده است، گفت: دغدغه های ساکنین این منطقه دغدغه های درستی است و کمابیش هم در جریان این مسائل هستیم زیرا تقریبا کلیه مسئولان شهری به کرات در خصوص مشکلات عین دو با بنده صحبت کرده اند و حل مشکلات این منطقه یکی از دغدغه های مدیران شهری هم هست.
 
به گزارش"تابناک" وی درخصوص برخی موارد مطرح شده از سوی ساکنین منطقه عنوان کرد: برخی مسائلی که مطرح شد مانند مسئله فاضلاب و روشنایی در حوزه ی اختیارات شهرداری و شورا نیست اما متاسفانه فقط شهرداری پاسخگوی مسائلی است که مردم با شورا در میان می گذارند.
 
موسی شاعری با ذکر این نکته که انتظار می رود مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار عین دو و اهواز شرایط و مقدورات ما را درک کنند، گفت: ما هم این قول را به شهروندان می دهیم که با تمام توان تلاش کنیم، تلاشی که برای مردم ملموس باشد و تغییرات ناشی از آن را به عینه مشاهده کنند.
 
 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سعی می کنیم هرجا مشکل و ایراد مدیریتی هست  برطرف کرده و یا به حداقل برسانیم و در حیطه اختیاراتمان به همشهریان عزیز خدمات رسانی کنیم.
 
شهردار منتخب اهواز ادامه داد: از شهروندان می خواهیم به کمک مدیریت شهری بیایند و بدانند که همه مسئولین حاضر در این جلسه دغدغه حل مشکلات مردم را دارند .
 
وی در خصوص پیگیری مطالبات مردمی گفت: حتما این جلسه را ظرف 45 روز آینده تکرار خواهیم کرد و با حضور تمامی مسئولان شهری پیگیر درخواستهای شهروندان خواهیم بود و درآن جلسه مواردی را که رفع کرده و یا برای مرتفع کردن آنها اقداماتی انجام شده را به اطلاع ساکنین منطقه خواهیم رساند .
 
شاعری یادآور شد: با توجه به اینکه مدت زیادی از شروع به کار اینجانب بعنوان شهردار اهواز نمی گذرد در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات هستم.
 
سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز اظهار کرد: از آنجاییکه در این برهه زمانی شرایط کشور هم ازنظر اقتصادی و هم از نظر سایر مسائل شرایط خاصی است تلاش می کنیم منابع مالی مان را ارتقا دهیم اما تا جایی که بضاعت و ظرفیت ما اجازه می دهد.
 
وی در خصوص بحث خدمات رسانی بدون تبعیض به کلیه مناطق شهر عنوان کرد: تلاش می کنیم به همه مناطق یکسان خدمات رسانی کنیم و مشکلاتی که سریع و با هزینه های اندک می توان برطرف کرد و حل آنها منجر به ایجاد رضایتمندی میان مردم شود حتی الامکان برطرف کنیم تا شهروندان مطمئن باشند که مسئولان خادم آنها هستند.
 
وی در پایان قول داد: با کمک شهرداری منطقه شش و بکارگیری حجم زیادی از نیروهای خدماتی نسبت به پاکسازی منطقه عین دو اقدامات لازم صورت گیرد.
 
شهردار منتخب اهواز: مجموعه مدیریت شهری اهواز دغدغه حل مشکلات شهروندان را دارند
 
شهردار منتخب اهواز: مجموعه مدیریت شهری اهواز دغدغه حل مشکلات شهروندان را دارند
 
شهردار منتخب اهواز: مجموعه مدیریت شهری اهواز دغدغه حل مشکلات شهروندان را دارند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار