مديرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: اجرای طرح «فطرانه» از ۲۵ ماه مبارک رمضان در مناطق سیل‌زده آغاز شد و در طول اجرای طرح فطرانه، بیش از ۲۰هزار بسته غذایی، بهداشتی و زیستی یک‌ماهه به خانواده‌های آسيب‌دیده از سیل اخیر خوزستان اهدا می‌شود.
کد خبر: ۷۵۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 01 June 2019

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان اظهار کرد: اجرای طرح «فطرانه» از ۲۵ ماه مبارک رمضان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر در مناطق سیل‌زده آغاز شد و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی افزود: در طول اجرای طرح فطرانه، بیش از ۲۰هزار بسته غذایی، بهداشتی و زیستی یک‌ماهه به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر خوزستان اهدا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: توزیع اقلام بهداشتی، غذایی و زیستی در قالب این طرح از روستای ابومشیلش شهرستان کارون آغاز شد و در بیش از ۲۰۰ روستا و منطقه سیل‌زده اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح علاوه بر کمک‌های مستمر به آسیب‌دیدگان از سیل تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، بهداشتی و زیستی را در بین سیل‌زدگان شامل می‌شود.

خدادادی با اشاره به شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پد بهداشتی بانوان، پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی به‌عنوان اقلام موردنیاز، اظهار کرد: اقلام موردنیاز برای تهیه این بسته‌های اهدایی، توسط خیرین، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات مختلف از سراسر کشور به استان خوزستان ارسال شده است.

وی افزود: بسته‌های غذایی یک‌ماهه از یک کیسه برنج مرغوب، روغن مایع، قند، چای، حبوبات، شکر و انواع کنسروجات تشکیل شده است و در این طرح، اقلامی از قبیل البسه، پتو، کفش و دمپایی نیز به میزان محدود وجود دارد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار