برترین‌های مسابقات مینی گلف جام رمضان 98 در تبریز مشخص شدند .
کد خبر: ۷۵۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 01 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، رییس هیات گلف شهرستان تبریز گفت: رقابت‌های مینی گلف قهرمانی جام رمضان در تبریز با رقابت مدعیان و معرفی نفرات برتر در دوبخش بانوان و آقایان رسماً به کار خود پایان داد.

بنایی گفت: هیئت گلف شهرستان تبریز برای برگزاری مطلوب این مسابقات در فراخوانی از چهره‌های مطرح و مدعی و همچنین نفراتی که به تازگی به جمع گلف‌بازان پیوسته‌اند برای شرکت در رقابت‌های جام رمضان مینی گلف تبریز دعوت بعمل آورد و این پیکارها در سطحی خوب به انجام رسید.

وی افزود: این مسابقه با عنوان جام رمضان و با حضور حداکثری مینی گلفرهای استان، نهم خردادماه در محل مجموعه بین المللی مینی گلف سایت تاریخی و تفریحی ائل گلی با کیفیتی مطلوب در حالی به انجام رسید که در رده های بانوان و آقایان به ترتیب سه نفر از هر رده مشخص و تجلیل شدند.

نفرات برتر آقایان :

نفر اول : آقای مرتضی تقی پور

نفر دوم: آقای جواد کشاورز

نفر سوم : آقای حسین مغانی

نفرات برتر بانوان :

نفر اول : خانم فاطمه جمشیدی

نفر دوم : خانم فاطمه مطلب زاده درخشان

نفر سوم : خانم راحله پور جواد

بنایی با اشاره به رشد تعداد شرکت کنندگان در مسابقات مینی گلف جام رمضان امسال نسبت به دوره‌های قبل، افزود: برگزیدگان دو بخش بانوان و آقایان در اردوی آمادگی تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به وجود بازیکنان مستعد گلف و مینی گلف در استان اظهار کرد: با روند کنونی شاهد اسقبال جوانان از این رشته ورزشی هستیم که این امر توجه بیشتر مسئولان ذیربط را می‌طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :