رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از اجرای طرح تشدید نظارت ها، برخورد شدید با تخلفات صنفی و پلمپ واحدهای متخلف خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 29 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  نصیری اظهار داشت: براساس دستور و تاکید جدی دادستان استان، واحدهای صنفی متخلف علاوه بر پلمپ محل کسب کار آنان، مشمول جرائم سنگین تعزیراتی نیز خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: در این راستا تاکنون ۶ واحد صنفی که مرتکب تخلفات متعدد اعم از گرانفروشی شده بودند، پلمپ و به مدت یک هفته تعطیل شدند.

مهندس نصیری اضافه کرد: با هدف بررسی وضعیت بهداشت و میزان افزودنی های غیر مجاز در واحدهای خبازی، توسط بازرسین سازمان صمت و با حضور تیم های تخصصی سایر سازمان های نظارتی، از طریق نمونه برداری از خمیر آماده پخت، تعداد 92 واحد نانوایی مورد پایش قرار گرفتند.

این مسئول بیان داشت: تعدادی از این واحدهای نانوایی که در نمونه های آنها وجود افزودنی غیرمجاز بلانکیت (جوهر قند) تایید شده بود، به دستور دادستان پلمپ و علاوه بر قطع سهمیه آرد با نصب بنر به مردم اطلاع رسانی صورت گرفت. وی اضافه کرد .

همچنین تعداد 11 واحد نانوایی که تخلف آنها محرز شده بود، به دلیل نداشته سابقه تخلف قبلی، در این مرحله تنها مشمول جریمه قطع سهمیه آرد شدند اما در صورت تکرار تخلف، علاوه بر پلمپ و نصب بنر، جرایم تعزیراتی نیز شامل آنان خواهد شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار