سرپرست اداره کل شیلات خوزستان خبرداد:
سرپرست اداره کل شیلات خوزستان از اختصاص 10 میلیارد ریال برای بهسازی منابع آبزیان دریایی و استقرار زیستگاه های مصنوعی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 29 May 2019

غلامرضا افتخاری نسب اظهار کرد: به دنبال بارندگی های خوب و آبگیری مناسب تالاب ها، بهسازی ذخایر آبزیان امسال در تالاب های هور العظیم، شادگان، بامدژ، شیمبار و میانگران ایذه، روند بسیار بهتری نسب به سال های گذشته خواهد داشت.

وی افزود: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 25میلیون قطعه بچه ماهی بومی و ماهیان گرمابی در تالاب ها و رودخانه های پایین دست سدها در خوزستان رهاسازی شود.

افتخاری نسب تصریح کرد : با مشارکت شیلات و جامعه صیادی استان 200 زیستگاه مصنوعی بتنی اواخر خردادماه در صیدگاه بحرکان شهرستان هندیجان استقرار می‌یابد تا صیادان بتوانند پس از آن نسبت به صید ماهیان اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: طی 10سال گذشته، بیش یک هزار و 700 زیستگاه مصنوعی ساخته شده است که در صیدگاه بحرکان شهرستان هندیجان استقرار دارند.

سرپرست اداره کل شیلات خوزستان خاطرنشان کرد: 10 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی منابع آبزیان دریایی و استقرار زیستگاه های مصنوعی خوزستان از اعتبارات شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر اختصاص داده شده است تا صیادان بتوانند با شرایطی بهتر نسبت به صید اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار