مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: با توجه به کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار، تفاوت معناداری میان قیمت مرغ منجمد و مرغ کشتار روز نیست اما همچنان توزیع مرغ منجمد تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 28 May 2019

هادی سلامات اظهار کرد: از ابتدای ایام مبارک ماه رمضان کار توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب، توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان آغاز شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که توزیع این کالاهای مصرفی هم‌اکنون در حال انجام است، افزود: با توجه به کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار، تفاوت معناداری میان قیمت مرغ منجمد و مرغ کشتار روز نیست اما همچنان توزیع مرغ منجمد تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار خواهد بود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت هرکیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار حدود 11 هزار و 200 تا 11 هزار و 500 تومان است و قیمت هرکیلوگرم مرغ منجمد توزیع شده برای مصرف کننده 10 هزار و 500 تومان است، تفاوت قیمت یک هزار تومانی قیمت مرغ باعث شده تا مردم استقبال کمتری از مرغ منجمد داشته باشند.

سلامات با بیان سهمیه امسال خوزستان در بحث اقلام غذایی ماه رمضان 550 تن مرغ منجمد است، عنوان کرد: این سهمیه جذب شده و در سردخانه‌های استان موجود است و به هر میزان نیاز و تقاضا باشد قادر به تامین آن هستیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کار توزیع مرغ منجمد در قالب طرح ضیافت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با مجوزهایی که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر می‌شود، این محصول در مراکزی که از سوی این سازمان معرفی می‌شوند، عرضه خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار