معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از احداث و تعمیر 4500واحد مسکونی در شهرستان پلدختر و 12روستای تابعه توسط این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 28 May 2019

به گزارش تابناک، محسن قوی‌بیان با اشاره به سیل استان لرستان و اقداماتی که در راستای احداث و تعمیر منازل انجام شد، اظهار داشت: به محض وقوع سیل در روز دوازدهم فروردین سال جاری ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به اتفاق مدیرکل در لرستان حضور یافتند.

وی افزود: در روزهای اولیه 135 دستگاه ماشین سنگین و 40 نفر از همکاران اداری و فنی بنیاد مسکن اصفهان اقدام به گل‌روبی، لایروبی و تمیز کردن مسیرها و منازل کردند و سپس ارزیابی واحدهای خسارت دیده پل دختر و 12 روستای آن شهرستان انجام شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ستاد بنیاد مسکن استان در پل‌دختر مستقر است، گفت: 35 نفر همکار و 70 دستگاه ماشین آلات در حال خدمت‌رسانی در این شهرستان سیل‌زده هستند.

وی تصریح کرد: ستاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان احداث و تعمیر 4500 واحد مسکونی در پل‌دختر و 12 روستای آن شهرستان را به عهده گرفته است.

قوی‌بیان ادامه داد: احداث 500 واحد و 2300 واحد تعمیری شهرستان پل‌دختر و 500 واحد احداثی و 850 واحد تعمیری روستاها از جمله اقدامات بنیاد مسکن اصفهان در لرستان است.

وی با اشاره به همکاری سازمان‌های دیگر در پشتیبانی مردم سیل زده، اظهار داشت:  به غیر از بنیاد مسکن، شهرداری‌ با ارسال ماشین‌های مختلف از جمله ماشین‌های آتش‌نشانی برای شستشوی خیابان‌ها، ماشین‌های حمل آب، ماشین‌های جارو خدمت کرد و همچنین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با ارسال 4 تانکر آب  اکنون هم در روستایی به نام چاله که  زیر آب است با 3 دستگاه ماشین در حال خدمت‌رسانی هستند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان افزود: مدیریت بحران استان اصفهان، استاندار و معاونت عمرانی نیز در جلب حمایت‌ها بسیار تلاش کردند، همچنین تعاونی کامیونداران برای حمل مصالح با قیمت مناسب و ارزان‌تر کمک بسیاری کردند، اداره صنعت، معدن و تجارت نیز با برگزاری جلساتی با صنایع و تولید کنندگان مصالح، وسایل فلزی، در، پنجره، تیرچه و سیمان را با قیمت مناسب در اختیار بنیاد مسکن اصفهان برای تعمیر و بازسازی منازل تخریب شده ناشی از سیل استان اصفهان و لرستان گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: زمین برای افرادی که خانه‌هایشان در بستر رودخانه در شهر و روستا بود، خریداری شده و در مرحله کارهای مطالعاتی است که به محض اتمام، کلید ساخت و تعمیر آنها زده خواهد شد، زمین برای  روستاییان نیز در حال خریداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار