رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تحریم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم، گفت: با وجود همه مشکلات، مسیر سازندگی کشور را با توان مضاعف ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۷۴۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 29 May 2019

فریدون حسنوند در آئین افتتاح و کلنگ زنی واحدهای آموزشی و فرهنگی با بیان اینکه توسعه کشور نیازمند عزمی جدی برای اجرا است، اظهار کرد: امروز در هر نقطه و گوشه‌وکنار شهرستان شاهد یک طرح و پروژه هستیم و این امر حاصل تلاش شهروندان و مسئولان است.

وی، توسعه کشور را نیازمند امکانات و برنامه‌ریزی دانست و افزود: حضور وزیران و مدیران عالی کشور در شهرستان نوید آینده روشن و طرح‌های اشتغال‌زا بیان کننده چشم‌انداز روشن پیش‌روی در شهرستان خواهد بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش مردم در پیشرفت جامعه و کشور مهم و با نظارت دقیق، انتقاد سازنده، تشویق و همراهی مسئولان، امید و سازندگی کشور را با سرعتی دوچندان رقم خواهند زد.

وی، مردم و مسئولان را مشابه یک تیم و در کنار یکدیگر بیان و افزود: مردم و مسئولان برای توسعه و ساخت کشور هر کدام به نوبه خود باید وظایف خویش را به بهترین برای توسعه و سازندگی کشور انجام دهند.

حسنوند، توکل و توسل را کلید موفقیت و رمز توسعه دانست و تصریح کرد: ۲۹ طرح مختلف فرهنگی و آموزشی با هدف تمرکز بر فرهنگ در نقاط مختلف اندیمشک برای تربیت نسل‌های آینده در اندیمشک احداث می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان تحریم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم و مسیر سازندگی کشور را ادامه خواهیم داد، عنوان کرد: هر کس خود را ولایی می‌داند و دلسوز نظام و کشور بوده باید در مسیر سازندگی و توسعه کشور گام بردارد و در نزد ملت و خداوند نیز محترم است.

حسنوند در پایان با تاکید بر اینکه با همدلی و مقاومت خواهیم ایستاد تصریح کرد: هیچ‌گاه نخواهیم گفت کفگیر به ته دیگ خورده و مسیر سازندگی کشور را با توان مضاعف ادامه خواهیم داد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار