به همت حوزه هنری خوزستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز همایش استانی شعر گویشی آخرین سردار در تالار هنر رامهرمز برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ 26 May 2019

عبدالرضا باغ‌شیرین، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز، در این همایش ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت آزادسازی خرمشهر یادآور شد: آزادسازی خرمشهر مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های مردان، شیرزنان و جوانانی است که با همه وجود به میدان آمدند و از حیثیت و تمامیت ارضی این مملکت دفاع کردند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیدشهاب‌الدین طباطبایی، رییس حوزه هنری استان خوزستان، با بیان این نکته که مدتی است برنامه‌های متنوعی از سوی دفتر نمایندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان در رامهرمز برگزار می‌شود افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی برای شهرستان‌ها درسال جاری تدارک دیده تا رسالت خود را درخصوص حفظ ارزش‌های انقلاب به انجام برساند.

اقبال محمدیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، نیز با آرزوی قبولی طاعات، عبادات و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر طی سخنانی خود را میزبان این برنامه دانست و وظیفه هنرمندان و شاعران را در زمینه دفاع از ارزش‌های شهدا و ایثارگرانی که هشت سال از انقلاب اسلامی و ایران دفاع نمودند بسیار مهم عنوان کرد.

در ادامه این همایش و پس از اجرای گروه موسیقی خنیاگر آرمین خوش‌کلام و حسن اسکندری، گروه تواشیح نوجوانان به مدیریت عباس نوروزی، گروه سنج ودمام به مدیریت محمد ممبینی، آقای عباس حربی، رزمنده عملیات فتح خرمشهر، خاطرات خود را از روز آزادسازی خرمشهر بیان کرد و سپس شاعران این همایش جبار رضایی، قاسم سلیمانی، حمدالله احمدی، مصطفی سمندی، وحیدکیانی، محدثه الماسی و مریم موسوی شعرهای خود را خواندند.

در پایان این همایش هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار