سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز در بازدید امروز از پروژه فاز دوم تقاطع چند سطحی شهید کجباف اعلام کرد این پروژه بزودی افتتاح می شود.
کد خبر: ۷۴۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 26 May 2019

سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز در بازدید امروز از پروژه فاز دوم تقاطع چند سطحی شهید کجباف اعلام کرد این پروژه بزودی افتتاح می شود.

در این بازدید که صفری معاون فنی و عمرانی نیز حضور داشت موسی شاعری گفت: در این فاز محور L200 که غرب( از فلکه نخل) به شمال (در فلکه فرودگاه) میدان  شهید بندر را متصل می کند با تلاش همکارانم در معاونت فنی و عمرانی بویژه دکتر صفری و مهندس باغبانپور و سایر عوامل اجرایی و پیمانکار آماده بهره برداری است.

وی افزود: هم اکنون برای تردد ایمن تر محور شمال به جنوب میدان شهید بندر نیز در حال احداث است که بزودی با آماده شدن این محور، راستگرد  L200 نیز به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری اهواز در خصوص مزایای این پروژه گفت: با زیر بار رفتن فاز دوم پروژه تقاطع چند سطحی شهید کجباف یکی از بارهای اصلی ترافیک در میدان شهید بندر که یکی از اصلی ترین گلوگاههای ترافیکی شهر است سبک می شود و تردد برای شهروندان آسان می شود.

شهردار منتخب اهواز در خصوص ادامه پروژه در فازهای بعدی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی صحیح معاونت فنی و عمرانی و تامین منابع لازم فازهای بعدی با سرعت بیشتری افتتاح و در اختیار مردم عزیز اهواز قرار گیرد.

موسی شاعری در پایان گفت: از کلیه شهروندان اهوازی که با صبر و حوصله خود ما را در اجرای پروژه یاری کردند، تشکر می کنم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار