معاون عمرانی استاندار گیلان از خسارت به مسکن و خودرو مردم شرق استان براثر وزش تندباد خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 26 May 2019

 وزش تندباد در شرق گیلان به خانه و خودرو مردم خسارت زد

 

تابناک / علی اوسط اکبری مقدم دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خسارت ناشی از وزش باد امروز در شرق گیلان اظهار کرد: هشت واحد مسکونی در شهرستان لنگرود براثر شدت وزش باد دچار خسارت شده‌اند که پنج واحد آن در شهر و سه واحد دیگر در بخش مرکزی گزارش‌شده است.

وی با اشاره به بخش دیگر خسارت باد در لنگرود افزود: علاوه بر خسارت باد به سربندی منازل در لنگرود، باد به چهار خودرو نیز در این شهر خسارت وارد کرده است.

معاون عمرانی استاندار گیلان همچنین از آسیب شبکه برق براثر ریشه‌کن شدن درختان در لنگرود خبر داد و گفت: ریشه‌کن شدن درختان در لنگرود موجب قطعی برق شده و هم‌اکنون مأموران برق در حال اتصال شبکه برق در مناطق قطع‌شده هستند.

اکبری مقدم همچنین به خسارات وزش تندباد در شهرستان لاهیجان اشاره کرد و افزود: باد سربندی چهار واحد مسکونی در لاهیجان را تخریب و به هفت خودرو و یک موتورسیکلت خسارت وارد کرده است.

وی همچنین با اشاره به قطعی برق برخی مناطق در لاهیجان بیان کرد: براثر ریشه‌کن شدن هفت درخت در لاهیجان برق برخی از مناطق شهری قطع‌شده و این مسئله موجب شد تا تیم‌های امدادی برق به لاهیجان اعزام شوند.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه خسارت‌های اعلام‌شده اولیه است و امکان تغییر آن‌ها وجود دارد اذعان کرد: گزارش خسارات در گیلان از سراسر استان توسط دهیاران و شهرداران در حال جمع‌آوری است و تا فردا پس از جمع‌بندی اعلام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار