مدیر تعاون روستایی خوزستان:
مدیر تعاون روستایی خوزستان در جلسه نظام بهره‌ برداری فاز یک طرح احیاء و توسعه ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی استان های خوزستان و ایلام بر برنامه محور بودن جهت به سرانجام رسیدن این طرح تاکید ورزید.
کد خبر: ۷۴۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 25 May 2019

برنامه محور بودن ، طرح 550 هزار هکتاری را به نتیجه می رساند

جمشید بنی فری گفت: طرح عظیم 550 هزار هکتاری که از عنایات مقام معظم رهبری است می تواند بسیاری از مشکلات از جمله وابستگی به نفت را کاهش و در تولید محصولات غذایی در بسیاری از اقلام ما را به خودکفایی برساند.

به گزارش"تابناک" وی ادامه داد: توجه به موضوع آب و خاک و توجه به کشاورزان تنها با داشتن برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ما را به نتیجه و اهداف دلخواه می رساند، از این رو من مطمئن هستم شرکت ها و تعاونی ها حاضر در طرح که بسیار علاقمند به آبادانی مزراع و اراضی خود هستند می توانند به بهترین تولید چه از نظر کمی و چه کیفی برسند و البته خودشان هم باید پای کار باشند و ایرادت را به ما یادآور شوند، تا اعتباراتی که برای طرح فوق در حال هزینه کردن است باعث شادمانی و خوشحالی مان شود.

مدیر تعاون روستایی خوزستان اضافه کرد: اینکه در این مسیر عظیم و این کار بزرگ مشکلات سر راهمان قرار دارد موضوعی طبیعی است ولی پاپس کشیدن و تنها گلایه کردن نمی تواند ما را به اهدافمان نزدیک کند، ما وقتی از کشاورزان خبر افزایش تولید در هکتار را بعد از اجرای طرح می شنویم بسیار به خود و این طرح می بالیم و افتخار می کنیم و باید قدردان این توجه مقام معظم رهبری به خوزستان باشیم و البته باید حساسیت بیشتری بر نحوه تکمیل این پروژه چند میلیارد دلاری داشته باشیم.

بنی فری گفت: در طرح های گذشته همت همکاران ما را به رکورد شکنی رساند، در طرح توزیع میوه نوروزی واقعا کمر همت بستیم و ماحصل آن شد کسب رتبه دوم کشور، این در حالی است که ما در ادوار گذشته رتبه 16 را داشتیم و متاسفانه 20 درصد از میوه موجود در انبارهای ما خراب و به ضایعات تبدیل شد، اما در طرح توزیع میوه نوروزی سال جاری زیر 3 درصد خرابی میوه داشتیم، همچنین در طرح گندم تا به امروز و قبل از پایان طرح توانستیم رکورد خرید را بشکنیم و از 780 هزار تن به بالای 850 هزار تن برسیم.

وی اضافه کرد: اتفاقات فوق نشان می دهد که کارها باید با همکاری، همدلی، در کنار هم بودن، تعهد داشتن به این آب و خاک و دلسوزی به نتیجه می رسند، ما باید برای نتیجه گرفتن طرح 550 هزار هکتاری ایمان داشته باشیم، خوشبختانه نیروهای جوانی که در این اداره و در طرح وجود دارد و قطعا توانایی و فکر و ایده ای که ما در آنها می بینیم، به زودی شاهد موفقیت های چشمگیری در کشاورزی خوزستان خواهیم بود.

مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان گفت: استفاده از نیروهای زبده و با تجربه و همچنین توجه به جوانان باانگیزه ما را به خواسته های مان در طرح 550 هزار هکتاری که چیزی جز رفاه کشاورزان نیست می رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار