فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: مقاومت درس مهم سوم خرداد است، ما نباید در مقابل دشمن تسلیم شویم، تسلیم شدن در مقابل دشمن آن‌ها را خوشحال می‌کند، اما کور خواندند تا پایان در مقابل آن‌ها مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۴۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ 24 May 2019

سردار حسن شاهوارپور عصر امروز در آئین بزرگداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: حماسه سوم خرداد و عملیات آزادسازی خرمشهر قله افتخار ملت ایران است.

وی عنوان کرد: دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی به دنبال این بود که خرمشهر و خوزستان را ظرف ۳ روز اشغال کنند، اما ایستادگی و مقاومت جانانه و مردانه رزمندگان مانع از آن شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: رزمندگان ما با دست خالی و بدون هیچگونه تجهیزات و امکانات در برابر دشمنان مقاومت کرده و با توکل به خداوند متعال و همدلی و تبعیت از ولی‌فقیه دشمن را زمین‌گیر کردند.

شاهوارپور عنوان کرد: رزمندگان ما هیچگاه در مقابل دشمنان ریسک نکرده و بلکه تا دم مرگ به دشمن «نه» گفتند و تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند.

وی اظهار کرد: جنگ تحمیلی جنگ نابرابر و عاشورایی بود، رزمندگان با کمبود امکانات در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کردند، اما با داشتن دل قوی، خلق حماسه و رهنمودهای امام راحل به پیروزی و فتح خرمشهر دست پیدا کردیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح با وحدت تمام و انسجام بالا در مقابل استکبار ایستادند و این یکی از عوامل مهم در پیروزی بود.

شاهوارپور عنوان کرد: باید درس‌های خرمشهر هر زمان به همه به ویژه نسل جدید یادآوری شود، مقاومت، تبعیت از ولی‌فقیه و وحدت و یکدلی از درس‌های حماسه سوم خرداد است.

وی افزود: مقاومت درس مهم سوم خرداد است، ما نباید در مقابل دشمن تسلیم شویم، تسلیم شدن در مقابل دشمن آن‌ها را خوشحال می‌کند، اما کور خواندند تا پایان در مقابل آن‌ها مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: باید به وضعیت فعلی خرمشهر توجه ویژه‌ای شود و همه مسؤولان و دولتمردان باید برای حل و رفع مشکلات اقدام جدی کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار