سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به برنامه‌ریزی برای فراهم شدن بسترهای سرمایه‌گذاری و تسهیل آن در اهواز، گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری باید منطقی و‌ با لحاظ فرصت‌ها و اولویت‌های شهر باشد.
کد خبر: ۷۴۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 23 May 2019

نشست هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز با حضور فرماندار، سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

موسی شاعری سرپرست شهرداری اهواز اغلب طرح‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده در این جلسه را فاقد برنامه‌ریزی دقیق و مطالعه دانست و اظهار کرد: این طرح‌ها رد شد اما تلاش من و اعضای شورای شهر در هیئت عالی سرمایه‌گذاری این است که در این زمینه فعالانه‌تر ورود کرده و سرمایه‌گذار جذب کنیم اتفاقی که در اهواز نیفتاده است.

وی با تأکید بر ضرورت تغییر شیوه کار و سیاست‌گذاری‌ها، بیان کرد: باید سخاوت‌مندانه‌تر نسبت به سرمایه‌گذار‌ها برخورد کنیم و بخل به خرج ندهیم.

سرپرست شهرداری اهواز گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری باید با توجه به شرایط اهواز باشند و منطقی برنامه‌ریزی کنیم؛ طرحی موفق است که نگاه بومی داشته باشد و به فرصت‌ها و اولویت‌های شهر توجه داشته باشد.

 وی با بیان اینکه باید برای جذب سرمایه‌گذاری، جاذبه‌هایی را فراهم کنیم، افزود: بخشی از این جاذبه، بالا بردن حاشیه سود و تضمین سود سرمایه‌گذار و بخشی هم تسهیل در کار و مراحل اداری است که در این زمینه باید بسته‌های تشویقی و روشن نیز تعریف شود.

شاعری افزود: تا آنجا که من اطلاع دارم سال‌ها است در اهواز پروژه سرمایه‌گذاری خاصی اجرا نشده اما امیدواریم در سال جاری این اتفاق بیفتد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار