حمیدرضا نداف در آستانه برگزاری نمایشگاه رمضانیه که با همکاری سازمان قطار شهری و شهرداری برگزار می‌شود گفت: امسال تصمیم بر این شد که در ۲ پایانه اصلی قطار شهری شیراز یعنی نمازی و زندیه بخشی از فعالیت‌های قرآنی را با توجه به میزان استقبال از این وسیله نقلیه همگانی انجام دهیم.
کد خبر: ۷۴۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 22 May 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:حمید رضا نداف ادامه داد: بخش‌هایی از فضای داخلی ایستگاه مترو شیراز که محل عبور و مرور شهروندان است را به نمایشگاه آثار هنری و در راه روهای سالن مترو به عکس اختصاص دادیم.

نداف در ادامه از برپایی غرفه کتاب در ارتباط با قرآن، عترت و نماز در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه رمضانیه تا یک روز مانده به پایان ماه مبارک رمضان در پایانه‌های مترو شیراز ادامه دارد.

برگزاری نمایشگاه کتاب رمضانیه در ایستگاه زندیه

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از احتمال تمدید این نمایشگاه با همکاری سازمان قطار شهری شیراز خبر داد و افزود: در ایستگاه زندیه نمایشگاه رمضانیه روی کتاب‌های مرتبط با قرآن و عترت متمرکز شده است.

وی از برپایی آئین کتابت قرآن کریم و غرفه «آیات زندگی» با همکاری یکی از مؤسسه‌های قرآنی در این نمایشگاه هم خبر داد و گفت: این غرفه پاسخگوی پرسش‌های قرآنی مراجعان و شهروندان شیرازی است.

نداف یکی دیگر از بخش‌های نمایشگاه رمضانیه را ارائه آثار حجمی هنری عنوان کرد و افزود: این آثار بر اساس آیات قرآنی ارائه خواهد شد. این درحالیست که در بخش جنبی نمایشگاه به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر برنامه ویژه خواهیم داشت.

به گفته رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، آئین گشایش نمایشگاه رمضانیه روز پنجشنبه دوم خرداد همراه با چاوش خوانی و مراسم رمضانیه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

اجرای ۳ برنامه تلاوت نور در شب‌های احیا

وی درخصوص برنامه‌های ویژه شب‌های احیا هم عنوان کرد: ۳ برنامه تلاوت نور در شب‌های احیا در بقاع متبرکه سید علاالدین حسین (ع) و علی ابن حمزه (ع) داریم.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری برنامه «شمق شب قدر» با همکاری انجمن خوشنویسان در شب بیست و یکم رمضان در بقعه حضرت علی ابن حمزه (ع) خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و اداره اوقاف ناحیه ۳ شیراز با حضور خوشنویسان و کاتبان قرآن کریم برگزار می‌شود.

نداف دیگر برنامه‌های رمضانیه را بازدید از خانواده‌های قرآنی بیان کرد و گفت: در این برنامه به بازدید کسانی می‌رویم که سال گذشته در زمینه قرآن کریم صاحب مقامی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار