دبیرکل پیشین فدراسیون والیبال گفت: حضور در المپیک، شدنی و حق والیبال ایران است که باید اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۷۴۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 21 May 2019
افشاردوست: حضور در المپیک، حق والیبال ایران است/ کیش از سال 99 در لیگ برتر خواهد بود

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تمرینات تیم ملی والیبال در آستانه آغاز لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: جوانگرایی خوبی در تیم ملی انجام شده است. تیم ملی به این جوانان نیاز داشت تا پیروزی‌های گذشته تکرار شود. خوشبختانه جوانان آینده‌داری در اردو حضور دارند.

افشاردوست که در تمرینات تیم ملی حاضر شده بود، ادامه داد: کولاکوویچ هم از نحوه تمرینات اظهار رضایت داشت و معتقد بود که تیم نسبت به زمان مشابه سال قبل، وضعیت بهتری دارد. امیدوارم که تیم ملی در لیگ ملت‌های پیش رو، نتایج خوبی بگیرد.

مربی پیشین تیم ملی والیبال در مورد کسب سهمیه المپیک گفت: گرفتن سهمیه المپیک در فاز نخست که به میزبانی روسیه برگزار می‌شود، کار دشواری است ولی غیر ممکن نیست. این به آن معنا نیست که از تورنمنت روسیه قطع امید کنیم. بازیکنان و کادر فنی باید تلاش خود را در این مسابقات به کار بگیرند چون حضور در المپیک، شدنی و حق والیبال ایران است که باید اتفاق بیفتد. راهیابی به المپیک به سود آینده والیبال ایران است و کمک بزرگی برای رونق این ورزش در کشور خواهد بود. این اتفاقات مثل زنجیر به هم متصل هستند. حتی حضور در المپیک 2024 نیز به المپیک 2020 توکیو بستگی دارد.

دبیر پیشین فدراسیون در مورد نتایج احتمالی تیم ملی در لیگ ملت‌های 2019 در ارومیه و اردبیل تصریح کرد: سال گذشته بازیکنان زیادی از ایران در لیگ کشورهای ایتالیا، لهستان و ترکیه حضور داشتند که به باتجربه‌تر و قوی‌تر شدن آنها کمک می‌کند. این بازیکنان قطعاً نسبت به سال‌های قبل حرفه‌ای‌تر شده و می‌توانند خود را آماده نگه دارند. تیم ملی می‌تواند در بازی‌هایی که میزان است، نتایج خوبی کسب کند.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش درباره حضور این منطقه در لیگ برتر گفت: موسسه ورزش کیش برای حضور در لیگ‌‌های برتر رشته‌های مختلف از جمله والیبال، برنامه دارد. ما در سال گذشته حدود 130 اعزام داشتیم و می‌توان گفت که قدم اول را محکم برداشتیم. ما در تلاش هستیم تا با پتانسیل موجود و بهره گیری از کسبه و تجار کیش بتوانیم در سال 1399، تیم‌هایی در لیگ برتر داشته باشیم. در مجموع کارهای خوبی در کیش در حال انجام است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار