مدير كل اتباع خارجي استان تاكيد كرد؛
مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استان یزد با اشاره به برخي مصوبات سال گذشته پیرامون ساماندهی اتباع در شهرستان تفت از جمله عدم بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای تولیدی، از اصرار برای اجرای اين مصوبه در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 21 May 2019

«سعید پرویزی» در نشستي كه به منظور بررسی مسائل و مشکلات مهمانشهر انصار تفت برگزار شد، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده این شهرستان پیرامون ساماندهی اتباع در سال گذشته، تصریح کرد: یکی از مصوبات جلسات سال گذشته، عدم بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای تولیدی بود که مصرر هستیم این مصوبه در سال جاری اجرایی شود.

وي تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در مهمانشهر انصار تفت را نيز ضروری خواند و گفت: به نظر می‌رسد یکی از مهمترین زیرساخت‌ها، تامین آب آشامیدنی بهداشتی اين مهمانشهر است که تحقق آن نیازمند همکاری شهرداری، آبفا و شبکه بهداشت و درمان است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استان در پایان اضافه كرد: با فراهم کردن زیرساخت‌ها، اتباع در مهمانشهر تفت اسکان خواهند یافت و در سطح شهر شاهد حضور آنان نخواهیم بود.

«ناصر دهقانی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تفت هم در اين نشست با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های مربوطه در ساماندهی و فراهم کردن امکانات برای اتباع و مهاجران خارجی در اين مهمانشهر، ابراز اميدواري كرد كه با همکاری شهرداری و آبفا، مشکلات تامین آب آشامیدنی مورد نیاز برای این مكان برطرف و شاهد اقدامات مناسبی در این زمینه باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار