معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از اجرای طرح جهادی «بهسازی پساسیل ساحل کارون» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۴۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 21 May 2019

علیرضا عالیپور در جلسه با شهرداران مناطق ۸گانه شهرداری اهواز، اظهار کرد: بازسازی و بهسازی جاده‌ها و پارک‌های ساحلی پس از سیلاب به‌عنوان یک ضرورت و مطالبه عمومی باید هر چه زودتر این پاکسازی، بهسازی و احیای فضای سبز صورت بگیرد.

وی افزود: در این راستا طرح ساحل پاک یا «بهسازی پساسیل ساحل کارون» را تعریف کرده‌ایم که از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: این طرح جهادی با استفاده از همه ظرفیت‌های مناطق هشت گانه، گروه‌های جهادی و سمن‌ها انجام می‌شود و تمام مناطق، ماشین آلات تخصصی، مکانیکی و ابزارآلات فضای سبز را برای آغاز این طرح پای کار می‌آورند.

وی ادامه داد: هر منطقه ۱۵۰ نیرو از مجموعه فضای سبز و خدمات خود را در روز پنجشنبه از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه در محل جاده یا پارک ساحلی غربی مستقر می‌کند و عملیات میدانی را خود شهرداران مناطق و معاونان خدمات شهری مناطق مدیریت می‌کنند. 

عالیپور تأکید کرد: به‌دلیل اهمیت این موضوع عنوان جهادی را درباره این طرح ذکر کردیم و اطمینان داریم مدیران مناطق مانند دوران سیل که به‌صورت جهادی و شبانه روزی پای کار بودند، اجرای این طرح را هدایت می‌کنند تا هر چه زودتر وضعیت پارک‌های ساحلی اهواز به حالت مطلوب بازگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: این طرح روز پنجشنبه صبح تا ظهر در ساحلی غربی اهواز و جمعه در ساحلی شرقی اهواز اجرا می‌شود.

 

منبع: فارس

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار