پیشکسوت فوتبال استان با بیان این‌که سهمیه استقلال خوزستان در لیگ برتر با بی‌تدبیری از دست رفت، گفت: اعتقاد ما این است که تمام طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای سقوط تیم بود.
کد خبر: ۷۴۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 21 May 2019

عبدالمجید باقری‌نیا در خصوص سقوط تیم فوتبال استقلال خوزستان که قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد، اظهارکرد: استقلال خوزستان جای حرف و حدیث بسیاری دارد و اعتقاد ما این است که پیش از آغاز فصل هجدهم تصمیم گرفته بودند که استقلال خوزستان سقوط کند که به همین صورت هم شد، یعنی تمام طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای سقوط تیم بود.

وی بیان کرد: در عقب‌مانده‌ترین کشور دنیا نیز به این صورت نیست که یک تیم در بالاترین سطح لیگ کشور باشد و بعد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در آن شهر نباشند؛ در استقلال خوزستان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن پایتخت‌نشین بودند. آقای مسجدی، مدیرعامل قبلی این باشگاه نیز شغل سوم‌اش مدیرعاملی استقلال خوزستان بود. او در وزارت ورزش کار می‌کرد و بعد هم به محل کارش در مطب می‌رفت.

پیشکسوت فوتبال خوزستان ادامه داد: من نمی‌دانم آقای مسجدی در دوره‌ای که مدیرعامل باشگاه بود اصلا وقت می‌کرد که برای تماشای بازی‌های استقلال خوزستان به اهواز بیاید یا حتی این وقت را داشت که از طریق تلویزیون بازی را تماشا کند؟ بعد با این شرایط و نوع مدیریت می‌خواستیم شرایط تیم به گونه‌ای دیگر برای استقلال خوزستان رقم بخورد؟

وی با اشاره به تغییرات مکرر در راس کادرفنی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: استقلال خوزستان رکورددار تغییر مربی در فصل گذشته بود و پنج سرمربی در این تیم کار کردند که هیچ کجای دنیا نیز نمی‌توان این موضوع را یافت. به نظر من ضعف مدیریتی و طراحی قبلی برای سقوط تیم از دلایل سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک است.

باقری‌نیا خاطرنشان‌کرد: من شاهد بودم که کارهایی برای کمک به استقلال خوزستان انجام شد تا مدیریت پایتختی به اهواز انتقال داده شود و کسانی پای کار بیایند که به استقلال کمک کنند ولی آقای غفوری مدیریت وقت کارخانه گروه ملی زیر بار نرفت و در انجام کار وقفه ایجاد کرد. حتی می‌دانم استاندار خوزستان چندین بار پیگیری این موضوع بود و تلاش‌هایی داشت ولی مدیر کارخانه نسبت به موضوع بی‌توجهی داشت.

وی بیان کرد: به هر حال مجبور شدیم به یک عده جوان که هیچ کسی آنها را نمی‌شناخت فرصت دهیم و این کار باعث شد، نشان دهیم فوتبال خوزستان هنوز صاحب استعدادهایی است که می‌توانند تا حد بسیاری توانایی خود را به نمایش بگذارد.

این مربی فوتبال گفت: امیدوارم تیم‌‌داری مسوولان باشگاه استقلال خوزستان در لیگ یک مانند تیم‌داری آن‌ها در لیگ برتر نباشد. استقلال خوزستان زمانی که مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، خود من سرمربی آن بودم و آن زمان در بدترین شرایط ممکن مالی کارخانه گروه ملی فولاد این مهم محقق شد اما اکنون این سهمیه خیلی راحت و با بی‌تدبیری از دست رفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار