مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد گفت: یکی شهروند یزدی مقیم خارج از کشور با تقبل حمایت 24 یتیم، ماهانه 2 میلیون ریال در اجرای طرح اکرام ایتام به ‌حساب هر یک از این افراد واریز می‌کند.
کد خبر: ۷۴۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 20 May 2019

محسن علیزاده با بیان اینکه طرح یادشده از جمله امور مشارکتی است که نیکوکاران داخل کشور و خیران مقیم خارج از آن استقبال کردند ، افزود: همکاری این نیکوکار از سال 92 آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
وی اظهار داشت: در این مدت هشت میلیارد و 20 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به خانوارهای ایتام و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرد.
مدیرکل کمیته امداد یزد ادامه داد: از این مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون ریال نقدی است و بقیه کمک های غیرنقدی شامل 2 هزار و 100 مترمربع سرامیک، پرداخت حق بیمه عمر ماهانه هر کدام یک میلیون ریال، پرداخت هزینه سفر به مشهد با خانواده، تأمین هزینه پوشاک و آجیل شب عید است.
وی یادآور شد: امروز در همایش والی مهر که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود از این خیر تجلیل می شود.
هم‌اکنون چهار هزار و 152 یتیم و فرزند نیازمند از حمایت 14 هزار و 330 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.
حامیان خیراندیش یزدی سال گذشته 107 میلیارد و 530 میلیون ریال در قالب طرح های یاد شده کمک کردند.
افزون بر 27 هزار خانوار شامل 58 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد یزد قرار دارند و 20 هزار و 556 خانوار شامل 45 هزار نفر از این نهاد هزینه های ‌معیشتی دریافت می‌کنند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار