معاون وزیر کشور:
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه بسیاری از موضوعات بحث روادید امسال حل شده است، پیش بینی می‌شود اربعین امسال با استقبال زیادی از سوی زائرین مواجه شود و در این زمینه باید زیرساخت‌های مناسب برای تردد زائران مهیا شود.
کد خبر: ۷۴۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 20 May 2019

مهدی جمالی نژاد امروز 29 اردیبشهت ماه در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: قرار بر این است تا موضوعات استان خوزستان در قالب چهار حوزه و در چهار جلسه متفاوت پیگیری شوند و سپس جمع‌بندی نهایی این جلسات به مرکز انعکاس داده خواهد شد.

وی افزود: دهیاران و شهرداری‌ها مشکلاتی را در سال‌های گذشته داشته‌اند و با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده‌اند که در این زمینه امسال با توجه به بودجه‌ای که برای سال 98 آن‌ها پیش بینی شده است مشکلات آن‌ها را حل خواهیم کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه امیدواریم امسال بتوانیم شهرها و روستاهای محروم استان را حمایت کنیم، گفت: خوزستان یکی از استان‌هایی است که بیشترین آسیب از سیل را در کشور دیده و در این زمینه قرار است تا کمک‌هایی که به استان در بحث مسکن، زیرساخت‌های شهری و روستایی باید انجام خواهد گرفت را دنبال و پیگیری کنیم.

جمالی نژاد با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اربعین استان خوزستان، عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از موضوعات بحث روادید امسال حل شده است، پیش بینی می‌شود اربعین امسال با استقبال زیادی از سوی زائرین مواجه شود و در این زمینه باید زیرساخت‌های مناسب برای تردد زائران مهیا شود. در این زمینه باید زیرساخت‌های خوزستان که در سیل اخیر آسیب دیده‌اند را تکمیل و ترمیم کنیم.

وی با اشاره به انتخاب شهردار جدید اهواز بیان کرد: با توجه به تغییر و تحولاتی که در شورای شهر و شهرداری صورت گرفته است، با این حوزه جلسه‌ای خواهیم داشت و موضوعات کلانشهر اهواز را دنبال خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار