سرمربی تیم‌ملی پتانک کارگری:
سرمربی تیم‌ملی پتانک کارگری با اشاره به کیفیت خوب اردوی اهواز، گفت: در مسابقات جهانی نهایت تلاش‌مان را برای موفقیت انجام می‌دهیم و از قرعه بد نیز هیچ هراسی نداریم.
کد خبر: ۷۴۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 20 May 2019

محمدهادی خوشنودی در خصوص اردوی تیم‌ملی در اهواز، اظهارکرد: این اردو با حضور 13 ورزشکار آقا و خانم از استان‌های فارس، خوزستان، تهران، یزد و گلستان به میزبانی هیات ورزش کارگری خوزستان در مجموعه شهدای کارگر اهواز برگزار شد. در این مجموعه هشت زمین اختصاصی و استاندارد پتانک وجود دارد که از مسوولان و مدیرانی که اولین زمین‌های اختصاصی پتانک را افتتاح کردند، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تیم‌‌‌های ملی آقایان و بانوان ایران خود را برای مسابقات جهانی کارگری که تیرماه در اسپانیا برگزار می‌شود، آماده می‌کنند. مسابقات در بخش بانوان به صورت انفرادی و در بخش آقایان نیز به صورت تیمی و دو نفره برگزار می‌شود. طبق دستورالعمل‌های تمرینی که الگوبرداری از تمرینات کمیته آموزش فدراسیون جهانی است برای آماده‌سازی ورزشکاران برنامه‌ریزی کرده‌‌ایم.

سرمربی تیم‌ملی پتانک کارگری با اشاره به ادامه اردوها در دو استان دیگر،‌ گفت: برای آماده‌سازی ملی‌پوشان سه اردوی تیم‌ملی را پیش‌بینی کرده‌ایم که اولین اردو در خوزستان برگزار شد و دومین و سومین اردو نیز به ترتیب در فارس و تهران برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد:‌ برآورد ما از وضعیت فنی ملی‌پوشان با توجه به ارزیابی حریفان این است که می‌توانیم به ارائه بازی‌های خیلی خوبی توسط ملی‌پوشان امیدوار باشیم. امیدوارم این بازی‌های خوب با کسب نتیجه نیز همراه باشد. نتیجه از نگاه من به عنوان مسوول پتانک کشور کمی با کسب مدال متفاوت است. در هر صورت حداکثر تلاش‌ را از ملی‌پوشان برای پیروزی می‌پذیریم. ما به موفقیت تیم‌ملی بسیار امیدوار هستم.

خوشنودی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی کارگری احتمالا با حضور 120 کشور برگزار خواهد شد. در رشته پتانک کشورهای صاحب این رشته در اروپا، فرانسه، ‌ایتالیا، اسپانیا و عمدتا کشورهای جنوب اروپا و در آسیا نیز کشورهای جنوب شرق از جمله تایلند و مالزی هستند.

وی بیان کرد: ما خودمان را آماده کرده‌ایم که با سخت‌ترین قرعه مواجه شویم و به هیچ عنوان به شانس و چنین مواردی توجه نداریم زیرا هدف ما این است که نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم و به همین دلیل از قرعه بد هیچ هراسی نداریم.

سرمربی تیم‌ملی پتانک کارگری در خصوص کیفیت اردو در اهواز نیز گفت: هیات ورزش کارگری خوزستان، هیاتی است که می‌توان بدون هماهنگی روی آن حساب کرد و تاکنون برای برگزاری اردو در این‌جا از مسوولان این هیات جواب نه نشنیده‌ایم و دوستان‌مان در این‌جا با روی باز برگزاری اردو در اهواز را پذیرفتند. خدا را شکر هیچ کم و کسری وجود نداشت که جا دارد از هیات خوزستان قدردانی کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پتانک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار