عضو شورای شهر اهواز گفت: یکی از دلایل استیضاح شهردار اهواز این بود که کتانباف در این اواخر زیر بار تحمیل مدیران به شهرداری اهواز نمی‌رفت اما دلیل اصلی ما، نارضایتی مردم به لحاظ وضعیت شهری بود.
کد خبر: ۷۴۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ 19 May 2019

محمدرضا ایزدی با اشاره به انتخاب شاعری به عنوان سرپرست و شهردار اهواز اظهار کرد: با انتخاب آقای شاعری به عنوان شهردار اهواز، سوابق وی، مدارک تحصیلی و دیگر مدارک مورد نیاز به ضمیمه نامه شورای شهر به وزارت کشور ارسال می‌شود و پس از 10 روز با جواب وزارت کشور مشخص خواهد شد که وی صلاحیت شهردار اهواز شدن را دارد یا خیر.

وی افزود: با توجه به اینکه وزارت کشور برای کسانی که مشابه سوابق آقای شاعری را داشته‌اند، حکم شهرداری صادر کرده است، فکر نمی‌کنم در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: اعضای شورا در در 10 ماه گذشته با هفت تا هشت گزینه جهت شهرداری اهواز وارد مذاکره شدند و در نهایت به دو گزینه رسیدیم که یکی از این گزینه‌ها انصراف داد و به همان گزینه اول‌مان رأی دادیم.

ایزدی گفت: مطمئنا عملکرد شاعری اگر بهتر از کتانباف نباشد، بدتر نخواهد بود.

وی یکی از دلایل استیضاح کتانباف را نارضایتی مردم از وضعیت شهری دانست و گفت: آقای کتانباف را به عنوان یک انسان پاک، با اصالت، پاکدست و خوب می‌شناسیم اما بحث کار اجرایی جدا است.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به دلیل عملکرد ضعیف آقای کتانباف در برخی موارد گفت: برخی اعضای شورا به دنبال تحمیل مدیر به شهردار بودند و متاسفانه این مدیران باعث شدند پیشرفت خوبی در شهر شاهد نباشیم.

ایزدی بیان کرد: 50 درصد علت پیشرفت کم اهواز در این مدت، تحمیل مدیران توسط برخی اعضای شورا به شهردار بود و 50 درصد آن نیز به دلیل این است که آقای کتانباف زیر بار رفت و مدیران ناکارآمد روی کار آمدند.

وی افزود: یکی از دلایل استیضاح شهردار اهواز این بود که کتانباف در این اواخر زیر بار تحمیل مدیران به شهرداری اهواز نمی‌رفت اما دلیل اصلی ما، نارضایتی مردم به لحاظ وضعیت شهری بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار