نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: استان خوزستان دارای ظرفیت برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در سطح کشور است.
کد خبر: ۷۴۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 19 May 2019

جواد کاظم‌نسب (الباجی) در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان با بیان این که مردم خوزستان علی رغم وجود مشکلات متعددی مانند ریزگردها، در امر دین و حفاظت از انقلاب در صف اول هستند اظهار کرد: استان خوزستان به فرموده مقام معظم رهبری دروازه تشیع و برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در خوزستان حرکت ارزشمندی است.

وی افزود: با توجه به اشتیاق و علاقه مردم خوزستان این ظرفیت وجود دارد که این چنین برنامه‌هایی در وسعت زیاد برگزار شود. ضمن این که با توجه به امکانات و منابع استان و حضور فعالان قرآنی و قاریان بین‌المللی در استان خوزستان زمینه و لزوم برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و مذهبی بیش از پیش فراهم است.

الباجی با بیان این که علمای ارزشمندی در حوزه قرآنی در استان خوزستان حضور دارند تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های دشمنان بر علیه نظام اسلامی و کشورمان برگزاری این نمایشگاه‌ها لازم و ضروری است. نمایشگاه‌های مذهبی و فرهنگی از نظر کیفی و کمی باید بیشتر و غنی‌تر شود تا جوابگوی هجمه دشمنان باشیم.

او با تاکید بر ضرورت آموزش جوانان از طریق از همین نمایشگاه‌ها بیان کرد: ما از دین و ولایت غنی و قدرتمندی بهره‌مند هستیم و می‌توانیم پیام‌مان را منتقل کنیم.

وی ادامه داد: استان خوزستان دارای ظرفیت برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در سطح کشور است. مردم خوزستان علی رغم وجود مشکلات متعددی مانند ریزگردها، در امر دین و حفاظت از انقلاب در صف اول هستند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : نکته بارز این نمایشگاه تنوع غرفه‌ها برای سنین مختلف و جنبه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و قومی است که کارهای ارزشمندی را در لوای قرآن انجام دادند. در حقیقت این نمایشگاه شمه‌ای کوچک از قدرت استان خوزستان است که به همشهریان و هم‌استانی‌هایمان ارایه شده است.

الباجی تاکید کرد: دین اسلام و مذهب تشیع با خون ما خوزستانی‌ها عجین شده است. مردم خوزستان هرگز ولایت را ترک نکرده‌اند و نمونه بارز این تعهد و سرسپردگی جنگ تحمیلی است که مردم به خاطر حب وطن در مقابل دشمن بعثی ایستادند و اعتلای وطن را در خاورمیانه به نمایش گذاشتند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار