تیم فوتبال استقلال خوزستان رکورددار بیشترین تغییر سرمربی، شکست و کمترین پیروزی در لیگ هجدهم است.
کد خبر: ۷۴۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 18 May 2019

لیگ برتر فوتبال کشور روز پنج‌شنبه هفته گذشته با قهرمانی پرسپولیس و سقوط تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود و بقای نفت‌مسجدسلیمان به پایان رسید.

*در لیگ هجدهم بیشترین تغییرات سرمربی در استقلال خوزستان بود؛ این تیم با پنج تغییر در راس کادرفنی رکورد همه ادوار لیگ را زد. استقلالی‌ها کار را با داریوش یزدی آغاز کردند و در ادامه بوستانی، قنبری و نعمتی‌نژاد برای هدایت تیم انتخاب شدند. سیدمحمد علوی نیز آخرین سرمربی آبی‌پوشان بود که کار با او به پایان رسید.

*از دیگر رکوردهایی که خوزستانی‌‌ها در ثبت آن نقش داشتند، کمترین پیروزی در لیگ بود. نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان به همراه سپیدرود رشت، همگی به کسب سه پیروزی این رکورد را به نام خود ثبت کردند

*استقلال خوزستان یک رکورد دیگر را هم به نام خود ثبت کرد؛ بیشترین شکست. این تیم در فصل هجدهم ۱۸ شکست در کارنامه خود دارد. این موضوع در حالی است که استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم رکورد کمترین باخت را به خود اختصاص داده بود

*رکورد کمترین گل زده نیز به نفت مسجدسلیمان با ۱۶ گل رسید.

*همچنین عنوان خوبی که به خوزستان رسید، آقای گلی لیگ بود؛ لوسیانو پریرا از فولاد و کی‌روش استنلی از سپاهان با ۱۶ گل زده به کفش طلای لیگ رسیدند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار