استاندار خوزستان بر تکمیل زیرساخت های مسکن مهر خوزستان برای تحویل 10 هزار واحد جدید به متقاضیان در هفته دولت امسال تاکید کرد.
کد خبر: ۷۴۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 20 May 2019

غلامرضا شریعتی افزود:تکمیل واحدهای مسکن مهر یکی از موضوعات با اهمیتی است که در شورای مسکن استان با جدیدت پیگیری می شود.

وی ادامه داد: در این راستا دستگاه های خدمات رسان موظف به تکمیل زیرساخت های 10 هزار واحد مسکن مهر شده اند تا در هفته دولت به متقاضیان تحویل داده شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه فرمانداران شهرستان ها باید این موضوع را با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی پیگیری کنند، گفت: این زیرساخت ها شامل شبکه آب و فاضلاب، گاز، برق و همچنین محوطه سازی است.

وی به انجام اقدامات بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده تاکید کرد و افزود: تکمیل و ساخت مساجد، پاسگاه انتظامی و مدارس نیز بر اساس تفاهم صورت گرفته بر عهده بنیاد مسکن خوزستان است.

وی به تشکیل کمیته پیگیری و رفع مشکلات واحدهای مسکن مهر در معاونت امور عمرانی استانداری خبر داد و گفت: موانع و مشکلاتی که در برخی از شهرستان ها با آن روبه رو هستیم از سوی این کمیته مورد بررسی و برای رفع آن راهکارهای قانونی اعمال می شود. 

شریعتی یادآور شد: از مجموع بیش از 102 هزار واحد مسکن مهر خوزستان 69 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه 77 هزار خانه در شهرهای بالای 25 هزار نفر تکمیل و یا در دست ساخت است، ادامه داد: تعداد 17 هزار واحد مسکونی بدون متقاضی در خوزستان وجود دارد که در این خصوص نیز به زودی راهکارهایی از سوی وزارت راه و شهرسازی ارایه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مسکن مهر از سال 86 در کشور با احداث 2 میلیون و 200 هزار واحد آغاز شد که سهم خوزستان 102هزار واحد بود.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار