امام جمعه ایذه گفت: تنگه احد ما عرصه اقتصادی و معیشت مردم است که متاسفانه مسؤولان نتوانستند آن را سامان دهند.
کد خبر: ۷۴۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 17 May 2019

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اکرام اظهار کرد: اوج کرامت انسان‌های بزرگ این است که نمی‌گذارند آشنایان و فامیل نیازمند به مرحله‌ای برسند که عزت و کرامت خود را برای کمک گرفتن زیر پا بگذارند و درب خانه آنها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مهم ترین کرامت‌زدایی، کرامت مسؤولان در حق محرومان و نیازمندان است افزود: توصیه می‌شود مسؤولان کشور، استان و شهرستان به فقرا و نیازمندان کمک کنند، زیرا این انقلاب و کشور توسط محرومان به دست ما رسیده است و ما در قبال تمام مردم مسؤولیت داریم.

امام جمعه شهرستان ایذه در ادامه با اشاره به نشست هفته گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از مسؤولانکشور بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود به مساله مقاومت اشاره و تاکید داشتند، مقاومت جز اصول دین ما است و تمام پیروزی‌های صدر اسلام تاکنون با مقاومت حاصل شده است.

موسوی اضافه کرد: در اسلام هرجایی که مقاومت بیشتری صورت گرفت، پیروزی‌های بیشتری نیز حاصل شد و در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس با تمام کشورهای دنیا این مقاومت رزمندگان ما بود که پیروزی را به دست حاصل کرد.

وی گفت: تنگه احد ما عرصه اقتصادی و معیشت مردم است که متاسفانه مسؤولان نتوانستند آن را سامان دهند و این مورد اگر حل نشود خطرساز خواهد بود.

موسوی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر برای 7 نفت‌کش‌ در خلیج فارس و امارات و نامشخص بودن دلایل این حوادث بیان کرد: کشور امارات پس از عربستان سعودی به عنوان دومین کشوری است که در مساله باز کردن پای غربی‌ها و آمریکایی ها به منطقه خاورمیانه اقدام کرده است و با این کار خود قصد آشوب در منطقه را دارند.

وی با بیان اینکه این کشورها بودند که برای بی ثباتی منطقه داعش را به آن آوردند افزود: کسانی که در منطقه به دنبال فضاهای خطرناک و ایجاد ناامنی هستند خود به سرنوشت بد دچار خواهند شد.

خطیب جمعه شهرستان ایذه در پایان با اشاره به برگزاری مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: این ویژه برنامه که قرار است از طریق صدا و سیمای مرکز خوزستان به صورت مستقیم پخش شود، ساعت 17 عصر فردا در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ایذه برگزار خواهد شد و از این رو از شهروندان جهت شرکت در این برنامه دعوت می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار