امام جمعه خرمشهر گفت: ماموریت بنده اعمال حق است، اعمال حق طبق آموزه‌های ولایی و اسلامی، اندیشه امام راحل و منظومه فکری مقام معظم رهبری است و در این امر با هیچ فردی تعارف ندارم.
کد خبر: ۷۴۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 17 May 2019

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اهمیت امر خودسازی در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: خودسازی مورد توصیه شارع مقدس اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت است و مقصود از آن رسیدن به مراتب عالی تقوا است.

وی عنوان کرد: باید در ماه مبارک رمضان که ماه بی‌بدیل و استثنائیی است، تمام همت مومنان قدم برداشتن در چارچوب خودسازی و تقوا باشد.

امام جمعه خرمشهر همچنین با اشاره به آئین تکریم و معارفه امام جمعه قدیم و جدید خرمشهر، گفت: امامت جمعه بار سنگینی است که بر دوش بنده گذاشته شده است و من از همه مردم می‌خواهم که برای موفقیت و عاقبت‌بخیری بنده دعا کنند.

عادلپور افزود: تبریک گفتن زمانی است که ما به عاقبت بخیری برسیم، پس اکنون مردم برای من دعا کنند تا در مسیر درست و انجام به وظیفه گام بردارم و بابت لطف همه عزیزان ممنون هستم.

وی تصریح کرد: ماموریت بنده اعمال حق است، اعمال حق طبق آموزه‌های ولایی و اسلامی، اندیشه امام راحل و منظومه فکری مقام معظم رهبری است و در این امر با هیچ فردی تعارف ندارم.

امام جمعه خرمشهر گفت: حق به منزله منافع مردم، انصاف، عدالت و اخلاق است و تمام مردم، علماء، عشایر و طوایف، اقوام مختلف، جوانان، روحانیون، دانشجویان و مسؤولان بنده را یاری کنند.

عادلپور افزود: بنده حامی تمام مسؤولان خدوم و نوکر تمام نخبگان، علماء، فضلا حوزه و دانشگاه و دست بوس و نوکر مردم شریف و انقلابی خرمشهر هستم.

وی با اشاره به آخرین بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسوولان و کارگزاران نظام، گفت: مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در مقابل با آمریکا است و مردم ما پیرو ولایت هستند، عقب‌نشینی در مقابل دشمن به منزله شکست حتمی و مصداق ذلت است و ما تا هر اندازه‌ای که نیاز باشد، مقاومت خواهیم کرد.

عادلپور افزود: برخی‌ها کماکان دم از مذاکره می‌زنند، مذاکره در وضعیت کنونی به تعبیر رهبر معظم انقلاب سم است و با دولت کنونی آمریکا سمی مضاعف است، علت سم بودن مذاکره با آمریکا، بی ثمر بودن مذاکره، نیت پلید، غیرقابل اعتماد بودن و در خدمت صهیونیست بودن آمریکا است.

امام جمعه خرمشهر گفت: برخی‌ها عنوان می‌کنند که آمریکا و ایران درگیر جنگ می‌شوند، به تعبیر رهبر انقلاب جنگی صورت نمی‌گیرد چرا که دشمن جرئت چنین اقدامی را ندارد، ایران اسلامی و ملت ما در عرصه‌های مختلفی آمریکا را به خاک سیاه نشاندند.

عادلپور با تاکید بر اینکه در کشور هیچ مانعی وجود ندارد و زمینه‌ها فراهم است، عنوان کرد: باید در دولت و مجلس اراده جهادی و انقلابی ایجاد شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار