خرمگاه:
مربی تیم فوتبال ذوب آهن با گله‌مندی از فدراسیون فوتبال، گفت: چرا یک ناظر داوری باید کارشناس یک برنامه باشد و بعد هم امشب برابر منصوریان تلافی کند؟
کد خبر: ۷۴۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 17 May 2019

خرمگاه در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار کرد: ماندن نفت در لیگ برتر را تبریک می‌گویم. با توجه به دیدار پیش روی‌مان برابر النصر در جام باشگاه های آسیا در بازی با نفت مانند دیدارهای گذشته از جوانان بیشتر استفاده کردیم تا مقابل النصر با شرایط خیلی بهتری بازی کنیم.

وی بیان کرد: بازیکنانمان شرایط بدی نداشتند و خوب بازی کردیم البته کمی در کارهای تاکتیکی بازیکنان ما به نکات گوشزد شده توجه نکردند. امیدوارم در بازی‌های آینده نماینده خوب ایران در آسیا باشیم.

مربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آقایان مکان بازی ذوب آهن و النصر تغییر پیدا کرد؟ گفت: خیر، بازی در کربلا برگزار می شود. ان‌شاءالله بازی خوبی داشته باشیم. در دیدار قبل تماشاگران وارد زمین شدند و تمرکز ما را بر هم زدند. البته دیگر به آن اتفاقات فکر نمی کنیم.

وی در ادامه با گله‌مندی از فدراسیون فوتبال عنوان کرد: چرا فدراسیون اجازه می‌دهد که ناظر فدراسیون برای کارشناسی یک برنامه حاضر شود و امروز بخواهد با توجه به این که منصوریان در آن برنامه روی خط آمد و جواب او را داد تلافی کند. خواهش می کنم که فدراسیون نظارت بیشتری داشته باشد. چرا به خاطر آن برنامه خاص امشب اتفاقاتی برای منصوریان بعد از این‌همه سال مربیگری رخ دهد؟

خرمگاه در پاسخ به این سوال که معمولا منصوریان هر وقت به مسجدسلیمان می آید از بازیکنان نفت دعوت به همکاری می کند، آیا امشب نیز چنین اتفاقاتی افتاد؟ گفت: طبیعت فوتبال همین است ولی فکر می‌کنم برای بازی‌های آینده، تغییراتی در تیم نداشته باشیم و با همین نفرات ادامه خواهیم داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار