مربی نفت‌مسجدسلیمان:
مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: فکر نمی کنم میداوودی تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال داشته باشد و صحبتی هم در این زمینه نشده است
کد خبر: ۷۴۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 17 May 2019

هوشنگ مرادی در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار کرد: خدا را شکر که بازی خوبی بود. ما می توانستیم پیروز از زمین خارج شویم. دو تیم موقعیت های خوبی داشتند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. خدا را شاکریم که در نهایت در لیگ ماندگار شدیم و امیدوارم برای فصل آینده با برنامه‌ریزی بهتر، حق فوتبال خوزستان و مردم مسجدسلیمان را بهتر بگیریم.

وی ادامه داد: موفقیت در لیگ به اردوهای ابتدایی فصل برمی‌گردد اما متاسفانه تیم نفت مسجدسلیمان ۱۰ روز پیش از آغاز مسابقات جمع شد، ضمن اینکه بدشانس هم بودیم. ما در هر بازی بیش از هفت موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نمی‌شدند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا میلاد میداوودی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد؟ گفت: فکر نمی کنم میداوودی چنین تصمیمی داشته باشد و صحبتی هم در این زمینه نشده است و همه چیز بستگی به نظر خود او دارد. به نظرم میداوودی هنوز هم می‌تواند برای ما تاثیرگذار باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا آقای کریمی در دیدارهایی که سرمربی نفت بود در نشست های خبری قبل و بعد از بازی‌ها شرکت نمی‌کرد و این کار او بی احترامی به اهالی رسانه بود، عنوان کرد: عدم حضور او دلیل خاصی نداشت. او برای اهالی رسانه احترام خاصی قائل است و امشب هم به دلیل این که سفر داشت، نتوانست در کنفرانس حاضر شود اما همیشه به ما می گفت که بابت عدم حضورش در نشست های خبری از خبرنگاران عذرخواهی کنیم.

مرادی در پایان خاطر نشان کرد: هر تیمی برای فصل جدید باید برنامه ریزی و یارگیری خوبی داشته باشد و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم. ان‌شالله برای فصل آینده با زمان بهتر و یارگیری خوب تیمی خوب در حد نام خوزستان و مسجد سلیمان ببندیم. جا دارد از هواداران و خبرنگاران که از سرما و گرما از ما حمایت داشتند قدردانی کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار