مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: خسارات باید به طور جامع برای همه مناطق سیل زده در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۷۴۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 17 May 2019

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در سومین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی استان در استانداری با اشاه به اهم کارهایی که تاکنون در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان انجام شده است گفت: در این حوزه در خصوص روستاهای واقع در حریم  و بستر رودخانه ها مباحثی مطرح شد که این مساله همچنان ادامه دارد و بنا شد سازمان آب و برق خوزستان  تا یکشنبه هفته آینده وضعیت مشخص شده آنها را تحویل کمیته بازسازی بدهد.

کیامرث حاجی زاده با اشاره به ثبت خسارات کشاورزی در سامانه سجاد (سامانه امداد و بازسازی دولت) بیان کرد: تا کنون تعداد 379 مورد در این سامانه ثبت شده است که باید سرعت بیشتری در این حوزه صورت گیرد .

وی با بیان اینکه خسارات باید به طور جامع برای همه مناطق سیل زده در نظر گرفته شوند گفت: پرداخت خسارات باید به طور جامع دیده شوند.

وی گفت: سیل در بخش های شمال و شمال شرق خوزستان در روستاهای شوش، اندیمشک، باغملک، اندیکا، دهدز، ایذه و غیره خساراتی برجای گذاشته است.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان ادامه داد: تاکنون 11 شهر،247روستا، 14هزار و 839 واحد مسکونی شامل  2هزار و 752 احداثی و 11هزار و 92 تعمیری و 73واحد تجاری ارزیابی شده است.

وی افزود: در بخش تخلیه اب و ساماندهی اراضی کشاورزی در شوش خوب بوده است و این کار در بسیاری از نقاط در حال انجام است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار