استاندار اصفهان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت : بسته حمایتی اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان برای تمامی واحدهای تولیدی و غیر تولیدی ارائه و پس از بحث و بررسی در جهت رونق اقتصادی و حمایت از واحدهای تولیدی تصویب شد.
کد خبر: ۷۴۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ 16 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در هفتادو چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: امسال سال رونق تولید است و از طرفی هم در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم بنابراین باید تمامی تلاش خود را برای برداشتن موانع اقتصادی به کارگیریم در همین راستا جلسات مختلفی در اتاق بازرگانی برگزار شده و همچنین در شهرک های صنعتی نیز باحضور مدیران ذیربط و صاحبان برخی از واحدهای تولیدی حضور پیدا کرده ایم.
وی در ادامه با اشاره به ارائه گزارش وضعیت شاخص نسبت به تسهیلات پرداختی به سپرده بانکها در استان اصفهان، اضافه کرد: در جلسه امروز، تسهیلات لازم برای رونق واحدهای تولیدی بررسی شد اگرچه بانک های خصوصی کمتر در ارائه این تسهیلات نقش دارند چراکه با توجه به کارمزد بیشتری که این بانک ها دارند، واحد های تولیدی کمتر برای درخواست تسهیلات مراجعه می کنند.
استاندار اصفهان با اعلام اینکه کمیته ای برای شناسایی مشکلات فعالان اقتصادی و بانک ها تشکیل شده است،عنوان کرد: این کمیته فرصت مناسبی است تا چالش های تسهیلات بانک های دولتی و خصوصی احصا شده و در جلسه آتی مطرح و پیگیری شود.
رضایی تاکید کرد: بسته حمایتی اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان برای تمامی واحدهای تولیدی و غیر تولیدی نیز ارائه و پس از بحث و بررسی در جهت رونق اقتصادی و حمایت از واحدهای تولیدی تصویب شد.
وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با واحدهای غیر تولیدی نیز قرار براین شد تا بررسی های بیشتری انجام شود تا تسهیلاتی نیز در اختیار آنها قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار