معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: شهرداری آبادان با ممانعت از انتقال تجهیزات فاز2 پالایشگاه آبادان تخلف کرده و باید پاسخگو باشد.
کد خبر: ۷۴۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 16 May 2019

شهرداری آبادان به دلیل آنچه که طلب خود بابت عوارض عنوان کرده بامداد چهارشنبه از ورود تجهیزات سنگین نفتی به فاز 2 پالایشگاه آبادان جلوگیری کرد.

حسین حمیدپور شهردار آبادان مدعی است فاز 2 پالایشگاه 600 میلیارد ریال بابت عوارض به این شهرداری یدهکار است و بدهی خود را پرداخت نمی کند.

سیدزین العابدین موسوی روز چهارشنبه افزود: مسئولیت تکرار چنین رفتارهایی متوجه شهرداری است و شهرداری ناتوانی خود را در تامین حقوق کارکنان به گردن دستگاه های اجرایی نیندازد.

وی افزود: شهرداری آبادان علاوه بر محدوده شهر در حریم شهر هم مسئولیت های دارد که هیچگاه آنها را انجام نداده و در این زمینه تخلف کرده است.

موسوی در عین حال بر لزوم تسریع در پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی ، شرکت ها و سازمان ها به شهرداری آبادان تاکید کرد و اظهار داشت:دستگاه های اجرایی موظف اند پس از اثبات مطالبات سریعا نسبت به برنامه ریزی و پرداخت بدهی خود به شهرداری اقدام کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان اظهار داشت:کارکنان خدوم شهرداری نیازمند توجه جدی تر هستند و از شهردار انتظار می رود هرچه سریعتر برنامه زمانبندی برای تسویه مطالبات کارکنان خود را به فرمانداری آبادان اعلام کند.
عملیات اجرایی احداث فاز 2 پالایشگاه آبادان بهمن ماه سال 1395 آغاز شد.

با اجرای این پروژه واحدهای مدرن در پالایشگاه احداث می شود.

ارتقاء سطح کیفی محصولات به یورو 4 و 5 ، ارتقاء سطح زیست محیطی منطقه ، نوسازی و سوددهی پالایشگاه از دستاوردهای این پروژه بزرگ است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار