فرمانده انتظامی اهواز خبر داد:
 فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری باند سارقان سیم برق با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 18 May 2019

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۰ این فرماندهی در حین گشت زنی به یک خودرو ۴۰۵ نقره‌ای که شماره پلاک آن دستکاری و مخدوش شده بود مشکوک شده و به آنها دستور ایست می‌دهند. سرنشینان خودرو با دیدن پلیس سعی در متواری شدن می‌کنند که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس مواجه می‌شوند. در نهایت، مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت خودروی متهمان تیراندازی و آنان را متوقف و دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در استعلام به عمل آمده از متهمان، مشخص شد دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم، به ویژه سرقت کابل‌های برق هستند و در بازرسی به عمل آمده از خودرو متهمان یک عدد قیچی مخصوص برش کابل‌های برق به همراه طناب و دستکش مخصوص کشف شد.

سرهنگ دالوند در پایان با بیان اینکه در این رابطه دو سارق دستگیر شدند گفت: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت انواع کابل‌ها و سیم برق از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار