نماینده مردم رامهرمز در مجلس خطاب به وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی از وی خواست به انتظار ۱۸ ماهه جوانان رامهرمزی برای اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان پایان دهد.
کد خبر: ۷۴۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 16 May 2019

اقبال محمدیان در جلسه علنی نوبت بعد از ظهر (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با مخاطب قرار دادن محمد شریعتمداری وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از ۱۸ ماه از برگزاری آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان می‌گذرد و جمعی از جوانان مستعد و تحصیل‌کرده منطقه با امید و آرزو در این آزمون شرکت کردند اما با وجود پیگیری‌های چندباره متاسفانه هنوز نتایج این آزمون اعلام نشده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: با مدیرانی که امید جوانان را هدف قرار داده‌اند نیاز به دشمن خارجی نداریم. این‌ها باعث سرخوردگی و بی اعتمادی نسل جوان شده‌اند. چرا با مدیران متخلف برخورد نمی‌کنید؟ در این مقطع حساس و فشارهای کمرشکن اقتصادی بر مردم مسؤولان شستا و سیمان خوزستان عملاً زمینه نارضایتی در جامعه را به وجود آوردند. دستور دهید اسامی ۱۰۰ نفر از پذیرفته شدگان برای شروع کار در این شرکت هر چه سریع‌تر اعلام شود.

نماینده مردم رامهرمز ادامه داد: طی دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت مذکور بازنشسته شده‌اند. بیمه پاداش بهره وری آنان نیز در طول ۱۲ ماه سال از حقوقشان کسر شد اما متأسفانه در احکام بازنشستگی پایان دوره خدمت‌شان اعمال نشد که واقعا ظلمی آشکار و تضییع حق کارکنان بازنشسته این شرکت است.

محمدیان متذکر شد: مدیران این شرکت حتی حاضر به تحویل دفاتر به سازمان تامین اجتماعی شهرستان و استان برای محاسبه حقوق این بازنشستگان نیستند. دستور دهید حق قشر کارگر سریعاً پرداخت شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار