در مراسمی از 98 ووشوکار مدال‌آور مسابقات کشوری و جهانی، مربیان و داوران نمونه هیات‌ها و همچنین سبک‌های برتر و کمیته‌های ووشو خوزستان تجلیل شد.
کد خبر: ۷۴۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 14 May 2019

امیر هواشمی، رییس هیات ووشو استان در این مراسم که شب گذشته در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: با برنامه‌ریزی، تلاش و همدلی اعضای خانواده ووشو و طبق بررسی عملکرد هیات‌های ووشو کشور، خوزستان از رتبه نهم در سال 96 به رتبه سوم در سال 97 دست پیدا کرد. ورزشکاران ما در سال 97، با حضور در مسابقات کشوری موفق به کسب 46 مدال رنگارنگ شدند که سهم بانوان در این موفقیت بیشتر بود، چراکه 39 تا 40 مدال ازاین آمار را بانوان کسب کردند.

همچنین ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام یک خبر خوش به ورزشکاران هیات‌های رزمی استان، گفت: تلاش خواهیم کرد به زودی یکی از سالن های چند منظوره مجهز استان را در اختیار این ورزشکاران قرار دهیم تا علاوه بر ووشو شاهد افتخار آفرینی در تمامی رشته‌های رزمی استان نیز باشیم.

به گزارش ایسنا، لیلا بندانی مربی خوزستانی تیم‌ملی ووشوی بانوان و زهره شهپری قهرمان مسابقات ووشوی جهانی در بخش ساندا و دارنده مدال طلای دانشجویان جهان از جمله افتخارآفرینان تجلیل شده در این مراسم بودند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: وشوو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار