مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، آخرین وضعیت محورهای استان بعد از سیلاب را تشریح کرد و از مسدود بودن چهار محور این استان به علت سیل خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 13 May 2019

غلامعباس بهرامی نیا گفت: در جریان سیل بیش از ۳۵ محور در استان مسدود شدند که شامل ۲۷۰ مسیر روستایی و شهری می‌شد اما در حال حاضر تردد در تمامی محورهای استان خوزستان که آب در آنها فروکش کرده برقرار است.

وی با اشاره به احداث جاده دسترسی به روستای عطیش گفت: تردد در چهار محور بستان-چذابه، بستان-عبدالخان، محور شریعتی در شهرستان سوسنگرد، بخشی از محور خسرج در حوزه شهرستان حمیدیه و بخش دیگر این محور در حوزه شهرستان شوش هنوز به علت آبگرفتگی همچنان امکان پذیر نیست.

بهرامی نیا بیان کرد: خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان ۸۵۰ میلیارد تومان برآورد اولیه شده است که مورد تأیید استانداری و مدیریت بحران استان قرار گرفت و برآورد دقیق زمانی امکان پذیر خواهد بود که آب در تمامی محورها فروکش کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تأکید کرد: تأمین اعتبار جبران خسارت ناشی از سیل هیچ ارتباطی به بودجه سالانه ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان ندارد و بعد از تأمین اعتبار نهایی و ابلاغ آن، اقدامات اجرایی آغاز خواهد شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار