پائولو سرجیو:
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه فرصت‌ گلزنی چندانی در این بازی ایجاد نشد، عقیده دارم تساوی در برابر استقلال عادلانه بود.
کد خبر: ۷۴۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 12 May 2019

پائولو سرجیو شنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر استقلال تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی خوب و رقابتی بود. نیمه اول ما عالی بازی کردیم و بهتر از استقلال بودیم و نیمه دوم استقلال از ما بهتر بود

وی افزود: کنترل بازی را در دست داشتیم؛ ضمن اینکه می‌دانستیم استقلال تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد به همین دلیل جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم.

سرجیو با بیان اینکه نیمه اول تیم برتر زمین بودیم، عنوان کرد: سعی ما بر این بود در نیمه دوم بازیکنان تازه نفس تر را به زمین بفرستیم. باید بپذیریم نتیجه بازی عادلانه بود هر چند شانس گلزنی بزرگی ایجاد نشد ولی باید بپذیریم نتیجه خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص گل مردود استقلال تهران در این بازی نیز گفت: گل استقلال را هنوز ندیدم که بخواهم نظر بدم. قطعاً تلویزیون می‌تواند نشان دهد گُل صحیح بوده است یا خیر.

سرجیو در خصوص تعویض طالب ریکانی نیز اظهار کرد: طالب ریکانی زمانی که در بازی بود کنترل بازی را بهتر داشتیم و لحظه تعویض متوجه شدیم خسته است و علت تعویض وی این بود.

وی با تاکید بر اینکه فصل بسیار سختی را گذراندیم، گفت: همیشه به مدیرعامل گفتم هر موقع بخواهی می‌روم و قرارداد برایم مهم نیست. وی به من زمان زیادی داد آن‌هم در مقابل دیدگاه‌ها و نظرات زیادی که وجود داشت. خوشحال هستم که همیشه مدیرعامل حمایت کرد و نتایج قابل قبول را بگیریم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار