بیژن طاهری:
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ظلمی که در برابر صنعت نفت آبادان به تیم ما شد در ۱۰ سال اخیر دیده نشد.
کد خبر: ۷۴۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 12 May 2019

بیژن طاهری شنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در مورد این بازی صحبت کردن معنی ندارد چون همه افرادی که این بازی را مشاهده کردند، دیدند که این بازی کامل در اختیار ما بود.

وی افزود: ما در این مشکل گلزنی داریم و حالا اگر یک گل سالم ما از سوی داور مردود شود خیلی مشکل است.

طاهری در خصوص گل مردود اعلام شده استقلال تهران در این بازی نیز گفت: هنگامی که گل ما به ثمر رسید؛ من خودم کمک داور را دیدم وقتی توپ داخل گل رفت او گفت اوت شده است! نقش آن کمک داور در لیگ امسال چه بود؟

مربی استقلال تهران اضافه کرد: حق استقلال دراین بازی خورده شد ولی آقایان اگر اشتباه کردند اعلام کنند. واقعاً چه کسی می‌تواند و می‌خواهد جواب این هواداران را بدهد. به نظر من ظلمی که امروز به ما وارد شد در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بود و دیده نشد.

طاهری در خصوص اینکه همه عکاسان پشت دروازه دیده‌اند که توپ قائدی از خط عبور کرده است، بیان کرد: من قبل از اینکه در نشست خبری حضور پیدا کنم فیلم را دیدم و از خودم صحبت نمی‌کنم. پای قائدی داخل زمین بود ولی وقتی توپ گل شد داور اعلام اوت کرد.

وی درخصوص سیاست باشگاه برای فصل آینده نیز عنوان کرد: ابتدا باید یک بازی ما در لیگ برتر و یک بازی ما در جام باشگاه‌های آسیا تمام شود و بعد در مورد سیاست‌های آینده باشگاه حرف زد.

طاهری در مورد اینکه استقلال تهران مشکل گلزنی دارد نیز بیان کرد: من خودم هم به این مشکل اشاره کردم ضمن اینکه در این بازی، بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند چرا که از نتایج بازی‌های همزمان اطلاع داشتند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار