سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز عصر امروز شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز گشایش یافت.
کد خبر: ۷۴۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 11 May 2019

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم گفت: در کنار فعالیت‌های فرهنگی و هنری، فعالیت‌های قرآنی قابل توجه و چشمگیری در حوزه‌های حفظ و تلاوت در استان خوزستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خوزستان در این حوزه در سطح کشور سرآمد است، افزود: این فعالیت‌ها تنها در مرکز استان نیست و ما در روستاها و مناطق عشایری خود شاهد فعالیت‌های قرآنی فراوانی هستیم، به طوری که تنها در یکی از روستاهای ما ۴۰ حافظ قرآن وجود دارد.

جوروند ادامه داد: وجود هزار و 100 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان و فعالیت آنها در حوزه قرآن و عترت، پرچم عشق به قرآن و اهل بیت(ع) را در بین مردم خوزستان برافراشته است. آنچه در نمایشگاه وجود دارد، ذره‌ای از فعالیت‌های قرآنی استان است و سعی داشته‌ایم که نگاه محتوایی به این فعالیت‌ها داشته باشیم.

این مراسم با حضور آیت‌الله موسوی جزایری زعیم حوزه علمیه خوزستان، آیت‌الله حیدری امام جمعه موقت اهواز، علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی همراه بود.

سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز پذیرای علاقه‌مندان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار