امام جمعه اصفهان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ناوگان میلیاردی آمریکایی‌ها با یک موشک نابود می‌شود‌ البته اگر بخواهند اقدامی انجام دهند با ده‌ها موشک مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۷۴۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 10 May 2019

به گزارش تابناک، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان ضمن مثبت ارزیابی کردن بیانیه شورای عالی امنیت ملی و مهلت ۶۰ روزه به اروپا و توقف قانونی برخی اقدامات برجام گفت: امیدواریم اگر طرف مقابل باز هم به عهد خود وفا نکرد بعد از ۶۰ روز، قدم بعدی برداشته شود.

وی به اقدام رئیس جمهور و شورای عالی امنیت ملی در مقابل تمدید تحریم های غیرقانونی آمریکا اشاره کرد و افزود: این اقدام تحسین برانگیز بر اساس بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام انجام شده است که بر اساس آن هریک از طرفین در صورت نقض مفادی از برجام می‌تواند بخشی از تعهدات خود را اجرا نکند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: برطبق آیات قرآنی مؤمنان از عملکرد دشمنان نگرانی و هراس به دل راه نمی‌دهند و استفاده از سلاح و ناوهای آمریکایی در برابر ایران یاوه گویی بیش نیست و هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان از قدرت نظامی ایران در هراس هستند ادامه داد: دشمنان به ویژه آمریکا به خوبی می‌دانند در صورت کوچک‌ترین ضربه به ایران چندین برابر خسارت را باید تحمل کنند.

امام جمعه اصفهان افزود: ناو آبراهام لینکن به نقاط مختلف جهان  می‌رود و خرج این ناو را آمریکا نمی دهد بلکه امارات متحده عربی و بقیه کشور‌های مطیع ایالات متحده این مخارج را تامین می کنند.

وی درباره حرکت ناو ابراهام لینکن به سمت خلیج‌فارس، گفت: ناوگان میلیاردی آن‌ها با یک موشک نابود می شود البته اگر بخواهند اقدامی انجام دهند با ده‌ها موشک تهدید خواهند شد چرا که در آن زمان دیگر دست مسئولان نیست که بخواهند محتاطانه کاری انجام دهند و دست رهبر عزیزمان است. 

وی به ایستادگی ۴۰ ساله ملت ایران در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: ملت ایران از یاوه‌گویی‌ها و بزرگنمایی‌های پوچ دشمنان هرگز هراسی نداشته و نخواهد داشت و این استقامت، استقلال جمهوری اسلامی و عزت ایران اسلامی در دنیا را در برداشت.

امام جمعه اصفهان با اشاره به پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی در شلیک ۶۰۰ موشک و راکت به اسرائیل تاکید کرد: گنبد آهنین اسرائیل در برابر این موشک‌ها تاب نیاورد و صهیونیست‌ها در برابر این اقدام به اندازه‌ای ذلیل و عاجز شدند که تنها راه نجات خود را خزیدن به پناهگاه‌ها یافتند؛ حزب الله لبنان با این اقدام به واقع هیاهوهای پوچ استکبار را در هم شکست.

آیت الله طباطبایی نژاد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مردم و مسئولان همگی باید در راستای حفظ حرمت این ماه شریف تلاش خود را به کار بگیرند، طبیعی است که برخی افراد نمی‌توانند روزه بگیرند اما نباید با روزه‌خواری حرمت این ماه شکسته شود.

وی با اشاره به ضرورت حفظ حرمت این ماه توسط مغازه‌داران و رستوران‌ها ابراز داشت: نباید به شکل علنی خرید و فروش مواد غذایی را در روزهای این ماه مبارک شاهد باشیم و بر این اساس نیروی انتظامی باید از باز بودن فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی مانند آب‌میوه‌فروشی‌ها و فست‌فودها و غیره جلوگیری کند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بر سفارش اسلام بر افطاری دادن حتی با دانه‌ای خرما تاکید کرد و افزود: در این ماه مبارک نباید نیازمندان را از یاد ببریم و لازم است در طول این ایام برای آسان ساختن روزه‌داری برای مستمندان جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه ریا در دین اسلام مورد نکوهش قرار گرفته است، ابراز داشت: کمترین ریا در روزه‌داری جای دارد چراکه در جایی که انسان‌های دیگر نیز حضور ندارند فرد روزه دار سعی درحفظ روزه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار