مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان:
مدیرکل اداره بازرسی استانداری خوزستان از مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواست در چارچوب طرح تکریم ارباب رجوع در برخورد با مراجعات سیل زدگان به ادارات ، دقت کنند کرامت انسانی این افراد حفظ شود.
کد خبر: ۷۴۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 11 May 2019

شهاب رزمی اظهار داشت: بیشتر قشرهای آسیب دیده از سیل در استان از روستائیان، عشایر و کشاورزان هستند و به دلیل شدت خسارات رنج های متعددی متحمل شده اند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی و مدیران آنها باید در راستای طرح تکریم ارباب رجوع با این افراد برخورد محترمانه و همراه با شان و کرامت انسانی را رعایت کنند ، گفت: ممکن است مراجعات مردمی طی روزهای آینده به دستگاه های اجرایی به منظور پیگیری های اداری و یا درخواست ها بیشتر شود.

تخلف عمده ای از خدمات رسانی ها گزارش نشده است

این عضو قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان خوزستان با تاکید بر اینکه تاکنون گزارش تخلف عمده ای به این اداره کل ارائه نشده، افزود: بازرسی های نامحسوسی در نحوه انجام وظیفه دستگاه های عضو این قرارگاه در حال انجام است و عملکرد آنها در حال بررسی است.

رزمی با اشاره به اینکه تعداد چهار گزارش در زمینه خدمات رسانی دستگاه های مرتبط ارائه شده است، گفت: بعد از بررسی و انجام تذکرات ، مشکلات مطرح شده برطرف شدند.

دستگاه های اجرایی خسارات را واقعی اعلام کنند

مدیرکل اداره بازرسی استانداری خوزستان همچنین با اشاره به اینکه برخی از دستگاه ها در برآورد خسارات بزرگنمایی می کنند، گفت: طبق گزارشات دریافتی بخشی از گزارشات از میزان خسارات و آسیب های وارده واقعی تهیه نشده اند.

وی یادآور شد: از دستگاه های مرتبط در این زمینه خواسته می شود به منظور رعایت حقوق و حفظ بیت المال از هرگونه برآورد تقریبی و یا احتمالی خودداری کنند.

در سیلاب اخیر خوزستان 91 اردوگاه اسکان برای سیل زدگان برپا شد و به بیش از 256 هزار نفر سیل زده امدادرسانی انجام گرفت.

21 شهرستان خوزستان دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار