به گفته مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان فیلم مستند «خانم راول» به کارگردانی و نویسندگی بهنام بیرم‌وند و از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان به مرحله پایانی تدوین رسید.
کد خبر: ۷۴۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 12 May 2019

علی حیاتی از تولید فیلم مستند «خانم راول» با مضونی اجتماعی در دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان خبر داد و اظهار داشت: این فیلم با هدف کشف و پرورش استعدادهای هنرمندان جوان و حمایت از آثار آنها تهیه و تولید شده است.

وی با اشاره به موضوع این فیلم توضیح داد: این مستند زندگی «خانم راول» را به تصویر می‌کشد که به عنوان مادر شهرستان امیدیه شناخته شده است. این لقب از این بابت است که خانم راول بعد از اتمام تحصیلات مامایی در انگلستان به مدت 50 سال در شهر امیدیه زندگی می‌کند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان اضافه کرد: فیلم‌برداری مستند «خانم راول» به مدت 9 روز در شهرستان امیدیه انجام شده و زمان این فیلم 50 دقیقه است.

حیاتی با اشاره به این که تهیه‌کنندگی مستند «خانم راول» را حوزه هنری خوزستان بر عهده دارد خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش توسط بهناز گوهربخش انجام شده است و دیگر عوامل فیلم عبارت از صدابردار: عرفان ساربان، فیلم‌بردار: محمدرمضان احمدی، تدوینگر: بهنام بیرم‌وند، طراح پوستر: افروز گوهربخش و مشاور کارگردان ایوب مروانی‌پور است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار